Nalazite se
  • Pop Tech
  • Vision AMBY je nešto između električnog bicikla i motocikla
Članak
Objavljeno: 07.09.2021. 14:28

BMW 

Vision AMBY je nešto između električnog bicikla i motocikla

BWM je predstavio dva nova vozila na dva kotača, i Vision AMBY e-bicikl i Vision AMBY e-motocikl.

Vision AMBY je nešto između električnog bicikla i motocikla

BMV je lansirao svoju novu liniju vozila na dva kotača pod nazivom AMBY (Adaptive Mobility), a prva dva modela je predstavio na IAA Mobility 2021 sajmu u Munchenu.

Prvi je i Vision AMBY, koji djeluje poput robusnog električnog bicikla s pedelec sustavom na pedale, koji dolazi s prednjom i zadnjom suspenzijom, debelim gumama i E Ink zaslonom.

E bickl je opremljen velikom baterijom od 2.000 Wh, koja bi vam trebala omogućiti domet do 300 km u modu s najnižim stupnjem asistencije i može se jednostavno skinuti te puniti u strujnoj utičnici.

i Vision AMBY dolazi s 27,5-inčnim kotačima na kojima su široke debele gume koje bi trebale s lakoćom savladavati teže terenske uvjete, a u njega su ugradili i ABS sustav kočenja specijalno dizajniran za bicikle.

P90434283_lowRes_bmw-i-vision-amby-in

Da se ipak radi o proizvodu s BMW brandom, svjedoči podatak da i Vision AMBY može postići brzinu do 60 km/h, no inženjeri su ga opremili s još dva moda u kojima ne može ići brže od 25 km/h, odnosno 45 km/h, a tvrtka radi na sustavu koji će se povezati s mapama (Google Maps ili sličnim servisom), te će automatski uključivati modove prema ograničenjima brzine i propisima za vožnju električnih bicikla na određenim područjima. Obzirom da taj "koncept modularne brzine" još nigdje u svijetu nije dopušten, BMW će lobirati za promjenu legislative.

P90434274_lowRes_bmw-i-vision-amby-in

Za razliku od i Vision AMBY-a, Vision AMBY bismo mogli nazvati punokrvnim električnim motociklom. Mada BMW za njega još nije iznio detalje o bateriji i snazi, kaže da će također imati tri moda brzine i da će moći voziti maksimalnom brzinom do 60 km/h, kao što možete vidjeti u ovom videu.

Koncept je dizajniran prema Enduro motociklima namijenjenim za terensku vožnju izvan klasičnih prometnica, pa stoga i djeluje više nalik na crosser nego na električni bicikl, kao što možete vidjeti u ovom videu.

S prednje strane se nalazi tanji 26-inčni kotač, dok je sa stražnje širi 24-inčni, što mu također daje off-road izgled.     

Hoće li i kada ovi zanimljivi električni dvokotači stići u prodaju još nije poznato, kao niti koliko bi mogli koštati.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->