Nalazite se
Članak
Objavljeno: 10.05.2017. 13:04

IT Biz Expo 

Kristijan Zimmer: Bitan je tajni sos u aplikaciji

Radionica Hrvatskog informatičkog zbora održana je na temu razvoja aplikacija po narudžbi.

Kristijan Zimmer: Bitan je tajni sos u aplikaciji

Predsjednik Hrvatskog informatičkog zbora Kristijan Zimmer na poslovnom sajmu hrvatske IT industrije IT Biz Expo u organizaciji portala IT Biz Crunch i medijske kuće VIDI (http://www.itbizexpo.com/) održao je zanimljiv "workshop" (radionicu) HIZ-a na temu: Razvoj aplikacija po narudžbi - dobra i loša praksa: kako zadržati inovativnost". 

Na workshopu je zamijenjena uloga moderatora i publike, pa je zapravo publika vodila glavnu riječ dok je gospodin Zimmer kao moderator, na „mind mapi“ upisivao slijed događanja kako doći do savršene poslovne aplikacije. Bežični mikrofon smješten u kocku od spužve tijekom radionice je dobacivan publici, pa je tako plava kocka stalno letjela između sudionika „pričaonice“.

IT-Biz-Expo-HIZ-radionica-5

Temeljna pitanja su kako napraviti dobar poslovni softver, što je uopće dobar poslovni softver, u kakvim uvjetima nastaje te na što treba paziti pri razvoju.

Publika je na svojim mobitelima, tabletima i prijenosnim računalima putem zabavne web aplikacije na adresi Kahoot.it prvo odgovarala na pitanja koliko su bitne brzina i funkcionalnost aplikacije, koliko na aplikaciju utječu trendovi, tehnološko okruženje i podrška kroz mrežnu infrastrukuru te na kraju sam potencijal tvrtke - ima li tvrtka dovoljna novca i resursa.

IT-Biz-Expo-HIZ-radionica-2

Kristijan Zimmer je naglasio da u razvoju aplikacije prvo treba krenuti od tržišta, saznati postoji li tržišna niša za vašu aplikaciju i imate li kompetencije za izradu takve aplikacije. Zimmer savjetuje da se držite standarda i istaknete vidljive razlike nad konkurencijom. Također navodi kako je bitno imati dizajnere, no oni mogu biti i izvan kuće, a zatim u suradnji s klijentima trebate otkriti u kojem smjeru krenuti s razvojem.

„Kristijan Zimmer: Secret sos ili tajni sos u aplikaciji je jako bitan, zbog kojeg će klijent kupiti vašu aplikaciju”

Na pričaonici je osviješteno kako je uspjeh nekog softvera direktno u vezi s postojanjem vizije njegovog razvoja, a koja se očituje kroz postojanje višegodišnjeg roadmapa.

U digitalnom marketingu dogodila se velika revolucija, uz postojanje marketing alata. Prati se na što korisnik klikne na web stranicama, društvenim mrežama, u newsletter mailu, a s druge strane se nalazi inteligentan softver koji prati vaše klikove i što odabirete pri posjeti.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam


   

*/-->