Nalazite se
Članak
Objavljeno: 22.03.2021. 11:50

Telemach Hrvatska 

Telemach uz vizualni rebranding nudi nove tarife

Uz predstavljanje novih tarifa Telemach Hrvatska je najavio investicije veće od 130 milijuna kuna.

Telemach uz vizualni rebranding nudi nove tarife

Predsjednik uprave Viktor Pavlinić, glavni komercijalni direktor Mislav Galler i glavni direktor za tehniku Nenad Šlibar iz Telemacha Hrvatska, održali su konferenciju za medije na kojoj su govorili o završetku procesa rebrandinga koji je krenuo u 11. mjesecu prošle godine i odnosi se na kompletan vizualni identitet, kao i na novu ponudu usluga koje se nude korisnicima.

Ono što je korisnicima najzanimljivije su novi tarifni paketi koji dolaze bez ugovorne obaveze, uz neograničene minute i poruke u svim paketima.

5

Start paket dolazi s 3 GB podatkovnog prometa i uz cijenu od 79 kn mjesečno, Top paket za 129 kn/mj omogućuje 20 GB, a treći paket je unlimited i uz neograničene pozive i poruke nudi neograničen podatkovni promet.

Unlimited Pro je paket za poslovne korisnike koji dodatno dobivaju 1.000 minuta razgovora prema EU, 300 MB za surfanje u ostatku svijeta i 30 minuta za pozive prema ostatku svijeta. Cijena za poslovnu ponudu je 299 kuna.

4

Povezivanje više brojeva donosi uštede, pa ćete dva broja plaćati 74 umjesto 79 kuna, a tri broja 69 kuna u najnižem paketu. Privatni korisnici mogu povezati do 5, a poslovni do 10 korisnika.

Telemach ima ugovor s Tidal streaming servisom, koji u ponudi ima više od 70 milijuna pjesama. Cijena mjesečne pretplate je 39 kuna za premium i 78 kuna za HIFI ponudu. Tidal je uključen bez naknade u unlimited paket.

Za "bonaše" je Telemach predstavio tri paketa SIM2GO od 39 kuna, M za 59 kn i L za 89 kn.

Na konferenciji smo saznali da Telemach Hrvatska planira i velike investicije, povećanje kapaciteta, kao i povećanje pokrivenosti, pa će u sljedećih 5 godina investirati više od 130 milijuna eura a radit će i na 5G mreži.

7

Ove godine komplementarno se planira uvesti 5.000  kmoptičke mreže i čeka se zeleno svjetlo regulatora.

"Mi mislimo ovu godinu završiti na nekih 91 prodajnih jedinica, a krenuli smo u nju s nekih 69. Imamo veliki i ambiciozni plan. Specifično za promjenu vizualnog identiteta je da smo išli na umjereni pristup rebrandinga, više se fokusirali na ponudu i usluge te na jednostavnost. Navikavamo korisnike na novi fokus Telemacha, a to je kvaliteta“, rekao nam je Mislav Galler, glavni komercijalni direktor u Telemachu Hrvatska.



Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam






   

*/-->