LG
LG pokreće novi biznis grijanja i klimatizacije
LG planira ubrzanje B2B liderske pozicije u HVAC segmentu kroz industrijska rješenja i strateške akvizicije.

LG Electronics je na konferenciji za medije održanoj 8. srpnja u LG Scienceparku u Južnoj Koreji predstavio stratešku razvojnu mapu usmjerenu na transformaciju svoje tvrtke u vrhunskog globalnog pružatelja rješenja za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC) do 2030. godine.
Kako bi postigao ovaj cilj, LG planira poticati rast širenjem prihoda iz industrijskog i komercijalnog B2B segmenta, uključujući i hlađenje podatkovnih centara temeljenih na umjetnoj inteligenciji, te pružanjem regionalno prilagođenih rješenja za grijanje i hlađenje. U skladu sa svojom strategijom „3B“ (Build, Borrow, Buy), LG će također provoditi serijske akvizicije radi jačanja ključnih kompetencija i diverzifikacije poslovnog portfelja.
Jačanjem konkurentnosti u području energetski učinkovitih HVAC uređaja i u segmentu rješenja koja ne uključuju hardver, LG do 2030. želi ostvariti 20 milijardi korejskih wona prihoda od HVAC poslovanja, u sklopu svoje srednjoročne i dugoročne strategije rasta.
S obzirom na predviđanja kako će globalno tržište rashladnih uređaja do 2027. dosegnuti vrijednost od 12 milijardi američkih dolara, LG si zadaje cilj u roku od dvije godine ostvariti prodaju u vrijednosti od 720 milijuna USD (1 milijarda KRW), čime bi ovo poslovanje postalo ključni pokretač rasta u budućnosti.
LG-jev portfelj uključuje raznolike tehnologije hlađenja posebno namijenjene podatkovnim centrima, kao što su sustavi tekućeg hlađenja koji koriste jedinice za distribuciju rashladne tekućine za izravno hlađenje procesora, sustavi zračnog hlađenja temeljenog na rashladnim uređajima te HVAC rješenja kompatibilna s okruženjima istosmjerne struje.
Tijekom 2025. godine LG očekuje najmanje trostruko više narudžbi za svoja rješenja za hlađenje podatkovnih centara u usporedbi s prethodnom godinom, čime se ovaj segment pozicionira kao ključni motor rasta.
Radi razvoja optimiziranih rješenja za AI podatkovne centre, LG je ranije ove godine uspostavio poseban testni centar, LG AI Data Center HVAC Solution Lab, u svojem postrojenju za proizvodnju rashladnih sustava u Pyeongtaeku.
Ova ustanova simulira širok spektar okruženja AI poslužitelja za sustavno testiranje performansi LG-jevih naprednih sustava hlađenja. Tvrtka je nedavno započela pilot testiranje svoje tehnologije tekućeg hlađenja u suradnji s LG U+, vodećim južnokorejskim pružateljem telekomunikacijskih i digitalnih usluga, kako bi dodatno provjerila i unaprijedila svoje sposobnosti termičkog upravljanja.
Učitavam komentare ...