Nalazite se
Članak
Objavljeno: 10.11.2011. 19:23

Web strategija 12 

U 9 sekundi odlučujete – web vam se sviđa ili ne sviđa

Tko je danas propustio konferenciju Web strategija morao je imati ili dobar razlog ili nije s ove planete! Znate li koje je vrijeme u kojem posjetitelj odlučuje da li mu se neki web sviđa ili ne? 9 sekundi!

U 9 sekundi odlučujete – web vam se sviđa ili ne sviđa

O webu, oglašavanju na webu i društvenim mrežama te marketinškim agencijama bilo je riječi na današnjoj „Web strategiji – Tajne marketinških agencija“ koja je po 12-ti put okupila velik broj marketinških stručnjaka.

Na konferenciji smo od 15-ak predavača imali priliku saznati razlike između dobrih i loših reklamnih kampanja, što je novoga na webu, kako efikasno raditi putem e-maila, kako nastupiti na društvenim mrežama. Ako ne komunicirate, ne postojite. Ako krivo komunicirate, još gore! Nekad se pozornost privlačila naslovom na oglasu, a danas statusom na društvenim mrežama. 

Danas više nije lako pustiti poruku jer se koriste različiti kanali. A u budućnosti nas čeka još više njih, bit će na desetke novih kanala. Oglašavanje, PR i digital više neće biti razdvojeni – tek ćemo nakon pisanja neke priče odlučiti koji kanal koristiti. 

Internet je biznis u kojem, kao i za Offline medije, postoji cilj – zaraditi novac i osmisliti kako realizirati tu zaradu. A u tom biznisu vrlo je bitno definirati što je vaša konkurentska prednost jer količina novca u marketingu se neće povećati samo zato što postoji digital, ali se može promijeniti odnos. 

Digitalno oglašavanje u Hrvatskoj čini oko 8% udjela u ukupnom marketingu, dok je taj udio u Srbiji 5%. Spomenimo i internetsku kupnju – u Hrvatskoj 400.000 ljudi kupuje preko Interneta, a velik zamah je dala grupna kupnja. Tako danas u Hrvatskoj posluje 46 web stranica za grupnu kupnju, a uskoro možemo očekivati i start Trilleniuma, virtualnog trgovačkog centra.

93% marketingaša koristi društvene mreže. Ljudi ih koriste, ali ne znaju odraditi kampanje na social mrežama. Društvene mreže imaju pisana i nepisana pravila, a neka od njih su: 

-postavite cilj zašto to radite, želite li prodavati ili imati korisničku službu?-odaberite prave kanale, jer nije baš svaka mreža za svakoga, iako je Facebook praktički za svakoga. Odaberite 3 ili maksimalno 4 mreže i na njima radite. -izgradite zajednicu, jer društvene mreže nisu klasični marketinški alat, radi se o dvosmjernoj komunikaciji.

-budite pravovremeni, uvijek morate biti online jer posjetitelji očekuje odgovore praktički odmah, sat vremena je maksimalan period čekanja na odgovor. -izgradite tim, uključite programere, dizajnere pa i direktora. Sami ne možete biti online 24/7.-inegracija online i offlinea, spojite sve u jednu poruku. 

-nema rezultata preko noći jer treba komunicirati s ljudima i dobiti povjerenje ljudi. -nemojte spamati i pričati samo o sebi, pitajte ljude nešto kako biste potaknuli komunikaciju.-broj fanova nisu najbitniji, neki su kupovali fanove, a kad nešto objave dobiju samo jedan like. Bolje je imati manje članova, ali koji su kvalitetniji za komunikaciju.-ljudi postavljaju glupa pitanja, uvijek ima lažnih profila i onih koji provociraju. Naviknite se na to.

-budite drugačiji, nemojte ujutro samo napisati dobro jutro svima.-razglasite svima da imate fan page.-koristite Facebook oglase.

Na regionalnoj konferenciji o internetskom marketingu i PR-u, održanoj u Zagrebu, dodijeljene su i Zlatne nagrade Web strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2011. Nagrade su osvojili: Idea studio za Maxflu kampanju na webu i Facebooku, drap d.o.o. za Links team on Facebook i Tehnocentar za proizvod Postani X-Player. 

Znate li kada je nastao prvi banner? Bilo je to 1994. godine, a prvi banner se pojavio na web stranici Wireda, za kompaniju AOL.



Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam






   

*/-->