Nalazite se
Članak
Objavljeno: 12.10.2011. 10:14

Web::Strategija 12 

Nespremni na društvenim mrežama? Greške nisu dopuštene!

Dok Facebook ide korak dalje u internet marketingu nudeći poboljšane Pages funkcije za razne poslovne subjekte i brandove, Google+ još uvijek nije riješio svoj gaf sa profilima tvrtki.

Nespremni na društvenim mrežama? Greške nisu dopuštene!

Naime, kako protumačiti da internetski div Google nije pripremio opciju Brand Pages prije lansiranja velikog projekta kao što je Google+? O nepovjerljivosti prema Google+-u govori i istraživanje bloggera Michaela DeGuste, koji je analizirao koliko često menadžeri Googla koriste vlastiti proizvod.

Brojke su poražavajuće - u preko 3 mjeseca od izlaska Google+-a, suosnivači Googla Larry Page i Sergey Brin post-ali su samo 22 puta, dok Dick Costolo iz Twittera «tvita» više desetaka puta dnevno, a Mark Zuckerberg je na Facebooku doslovno cijeli dan.

No, koliko je to istraživanje blizu istini, te raspravu o tome i drugim aktualnostima s područja internetskog marketinga i društvenih mreža možete čuti na jesenskoj regionalnoj konferenciji „Web::Strategija 12 - Tajne marketinških agencija“, koja će se održati 10.-12.11. 2011. u Hypo centru, u Zagrebu.

Možda si multinacionalna kompanija kao što je Google može priuštiti greške, ali Vaš biznis ne. Bavili se Vi Internetom ili ne, Vaš poslovni uspjeh sve više ovisi o njemu!
Ako znamo da prosječni kupac u samo jednoj minuti prođe pored čak 300 proizvoda dok se ne odluči za jedan, zamislite pored koliko stotina tisuća proizvoda nehajno prođe galopirajući internetom... I danas postoje mnogi koji nisu svjesni da im društvene mreže mogu povećati profit nekoliko stotina puta, ali hej – dobro za ostale!“, zaključile su predavčice Ana Jovanović i Ana Mirković, koje će na Web::Startegiji 12 iznijeti svoja poslovna iskustva o webu i komunikacijama.

Uz poticajna predavanja i vrhunske predavače, Web::Strategija 12 ove jeseni pokrenula je i natječaj u kojem dodjeljuje Zlatnu nagradu Web::Strategije marketinškim agencijama u kategoriji Web marketing kampanja 2011. Ova regionalna nagrada dodjeljuje se web profesionacima koji po mišljenju ocjenjivačkog odbora promiču kvalitetu i inovativnost na području internetskog marketinga cijele regije, a prijaviti se možete do 24. 10. 2011. u 14 sati preko online obrasca.

Podršku Web::Strategiji 12 pružili su srebrni sponzori: tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, tvrtka za online knjigovodstvo CCP, tvrtka za dizajn i izradu web sjedišta i internet marketing - Escape, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr, crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; kao i  brončani sponzor - tvrtka za mobilna rješenja Pet Minuta studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge.

Konferenciju medijski prate zlatni sponzori: portali Net.hr, Jutarnji.hr, Monitor.hr i Rep.hr te časopis VIDI, kao i stručni medijski sponzor Etarget, dok pomoć u organizaciji nude partneri: Timgraf media, World Class Health Academy, OH! Okusite Hrvatsku, Site studio, Zimo.co, Cognita i Avalon premium hosting. Tvrtka IDEA Studio zaslužni su za vizuale konferencije.

Ne propustite i druga dva dana konferencije kada za Vas pripremamo seminare Web::Edukacije: seminar Druminar koji vode predavači Davor Runje i Željko Riha, SEO seminar Siniše Gavrilovića te Google Adwords seminar predavača Miroslava Varge. 
Sudjelujte na Web::Strategiji 12 i postanite poslovni strateg novog doba - web strateg!

(Sponzorirani članak)

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













   

*/-->