Flagship killer
Za reklamiranje OnePlus One potrošeno samo 300 dolara
Jedan od najisplativijih pametnih telefona godine imao je smiješni marketinški budžet.
Poznato je da proizvođači flagship telefona poput HTC-a i Samsunga troše ogroman novac na reklamiranje svojih proizvoda, jer bi bez dobrih marketinških kampanja vrlo brzo izgubili korak u srazu s konkurencijom.
No ovo očito ne vrijedi za kineskog proizvođača OnePlus One telefona, čiju detaljno recenziju možete pročitati u aktualnom broju časopisa Vidi br. 224, jer se pohvalio da je uz samo 300 dolara (1.841 kn) potrošenih na marketing, već uspio rasprodati skoro 500.000 jedinica, te procjenjuje kako će ih do kraja godine prodati oko milijun.
Obzirom na ovaj podatak, jasno nam je kako su Kinezi došli do ušteda koje su im omogućile prodaju telefona "premium značajki", s 5,5-inčnim ekranom Full HD rezolucije, CyanogenMod 11S OS-u baziranom na Androidu, četverojezgrenim Snapdragon 801 procesorom, Adreno 330 grafikom, 3GB RAM memorije i glavnom kamerom od 13 MP, odnosno prednjom od 5 MP, za samo 2.584 kn.
O kvaliteti uređaja govore i rezultati testova koje su proveli naši kolege na Mobil.hr portalu, pa One Plus One u Quadrant Standardu osvaja 22.580 bodova, čime zauzima prvo mjesto ispred HTC One X-a, a Xperia Z3 s istim čipsetom postiže oko 1.000 bodova manje. Vellamo za Browserski dio testa One Plus Oneu daje 2.951 bod, čime zauzima prvo mjesto ispred HTC-ovog Onea M8. Multicore dio testa One Plus One polaže s 1.826 bodova tek nešto manje nego prvo plasirani HTC One M8, te oko 100 bodova više nego LG-jev G3. Vellamov jednojezgreni Metal dio testa polaže pak s 1.598 bodova, oko 100 bodova više nego drugoplasirani HTC One M8.
Očito je ušteda na marketingu uvelike pomogla kineskom proizvođaču pri kreiranju cijene, mada je taj potez bio i veliki rizik, jer je u današnje doba jako teško nešto prodati bez opsežnih i skupih marketinških kampanja.
Izvor: Forbes
Učitavam komentare ...