Nalazite se
Članak
Objavljeno: 17.11.2020. 10:10

RIT 

Studija: Kako uvesti kvantne tehnologije na fakultete

Nova studija opisuje korake koje bi visoko obrazovanje trebalo poduzeti kako bi pripremilo novu kvantnu radnu snagu.

Studija: Kako uvesti kvantne tehnologije na fakultete

Izvanredni profesor RIT-a (Rochester Insttitute of Technology) Ben Zwickl, jedan je od trojice istraživača koji su proveli studiju koja opisuje načine na koje fakulteti i sveučilišta mogu ažurirati svoje programe kako bi pripremili kadrove za novi val poslova kvantne tehnologije. Istraživači u radu objavljenom u časopisu Physical Review Physics Education Research predlažu i korake koje je potrebno napraviti, temeljem razgovora s menadžerima više od 20 tvrtki u SAD-u koje se bave kvantnom tehnologijom. Otkrili su da, iako tvrtke još uvijek traže zaposlenike s tradicionalnim STEM diplomama, žele da kandidati razumiju temeljne pojmove u kvantnoj informacijskoj znanosti i tehnologiji.

"Za mnoge od tih poslova vrlo je poželjna ideja da budemo kvantno svjesni", rekao je Zwickl, član RIT-ove Future Photon Inicijative i Centra za unapređivanje STEM nastave, učenja i evaluacije. „Tvrtke su nam rekle da mnoge pozicije ne moraju imati duboku stručnost, ali studenti bi zaista mogli profitirati od uvodnog slijeda od jednog ili dva semestra koji podučava temeljne koncepte, neke od hardverskih implementacija, kako algoritmi rade, što je qubit i takve stvari", ističe znanstvenik i dodaje da bi fakulteti i sveučilišta trebali ponuditi uvodne, multidisciplinarne tečajeve s nekoliko preduvjeta koji će omogućiti studentima u softverskom inženjerstvu, računalstvu, fizici i drugim STEM područjima da zajedno nauče temeljne koncepte.

"Pružanje mogućnosti kvantnog obrazovanja studentima u svim disciplinama će biti važno jer se očekuje da će industrija koja će proizvoditi nove senzore, komunikacije, računalne tehnologije i još mnogo toga biti u velikom rastu", rekao je Zwickl.

Izvor: RIT

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam


   

*/-->