Objavljeno: 20.09.2013. 17:03

Sveučilište Sheffield

Je li ovo prvi otkriveni vanzemaljac?

Znanstvenici tvrde da su pomoću meteorološkog balona ulovili vanzemaljski oblik života.

Je li ovo prvi otkriveni vanzemaljac?

Professor Milton Wainright i njegovi kolege sa Sveučilišta Sheffield, poslali su u stratosferu, odnosno na visinu od 27 km u zrak meteorološki balon na koji su postavili sterilnu opremu za prikupljanje uzoraka koja se aktivira tek pri dolasku u stratosferu.

Nakon povratka balona na Zemlju znanstvenici su otkrili biomorfe, sićušne organizme (slika gore), koji nisu nikada prije viđeni na Zemlji, za koje kažu da su preveliki da bi mogli biti izbačeni u stratosferu sa Zemlje, osim uslijed nekih posebno snažnih vulkanskih erupcija kakve se nisu događale u posljednjem desetljeću.

Ukratko, ono što su znanstvenici zaključili je da ti organizmi ne potiču sa Zemlje, već iz svemira, a profesor Wainright kaže da je njihov „jedini zaključak da život stalno stiže na Zemlju iz svemira, te nije ograničen na naš planet, kao što također niti ne potječe sa Zemlje“.

Iskreno rečeno, ovo nam ne djeluje previše uvjerljivo da bi predstavljalo dokaz o otkriću vanzemaljskog života, jer činjenica da nam nije poznato na koji način neke životne forme mogu dospjeti sa Zemlje u stratosferu, nikako ne može garantirati da se radi o vanzemaljskom životu.

Na Zemlji se svako malo otkrije neki novi životni oblik, stoga nije isključivo da stratosfera ima neke svoje tajne koje ne znamo, ali da bismo ih mogli protumačiti kao aliensku "invaziju" trebat će provesti znatno složenija istraživanja.

Čitav znanstveni rad u kojem se tvrdi da se radi o dokazu vanzemaljskig života pogledajte u ovom PDF dokumentu, pa nam dojavite ako nam je koji alien promakao.

Izvor: Sveučilište Sheffield