Nalazite se
Članak
Objavljeno: 08.11.2023. 14:59

Google 

Google donosi generativni AI oglašivačima

Novi Googleovi generativni AI alati pomažu u izradi oglasa stvaranjem tekstova i generiranjem slika.

Google donosi generativni AI oglašivačima

Google najavljuje ažuriranja za svoju Performance Max platformu pokretanu umjetnom inteligencijom koja radi na svim Google Ads oglasnim prostorima, uključujući Pretraživanje, YouTube, Gmail i Maps.

Nova ažuriranja odnose se na generativne AI značajke u Performance Maxu koje je Google najavio početkom ove godine, a sada ih počinje uvoditi kao beta verziju za sve korisnike u SAD-u.

To u principu znači da ćete sada moći generirati nove tekstualne i slikovne elemente za svoju marketinšku kampanju u samo nekoliko klikova.

"Uz pomoć vašeg znanja i stručnosti, Google AI će generirati sredstva koja će vam pomoći da dosegnete klijente u svim Googleovim oglasnim prostorima i formatima. Maksimalna izvedba također će uzeti u obzir podatke o izvedbi kada predlaže ili generira određene elemente za vaše kampanje", navodi Google u svojem priopćenju.

Performance Max će predložiti i generirati naslove, opise i slike i omogućiti vam da pružite tekstualne upute za generiranje dodatnih elemenata u svojim oglasnim kampanjama.

g2

Ako ste agencija ili robna marka, možete generirati nove naslove, opise i slike, što vam omogućuje da brzo isprobate nove kreativne koncepte povrh postojećih. Zatim možete koristiti uređivanje slika da isprobate varijacije postojećih i generiranih slika.

Za tvrtke s manje kreativnih resursa, možete oživjeti svoju kreativnu viziju u nekoliko upita i generirati visokokvalitetne materijale u nekoliko sekundi kako biste izgradili materijale svoje kampanje od nule.

Također kažu da imaju "zaštitne ograde" kako bi spriječili sustave da reagiraju na neprikladne ili osjetljive upite ili predlažu oglase koji krše pravila. Svaki oglas izrađen pomoću generiranih sustava podliježe Googleovim postojećim pravilima o oglašavanju.

Kako se ne bi desilo da dvije konkurentske tvrtke dobiju oglas s potpuno istim generiranim fotografijama, Google obećava da AI nikada neće generirati dvije iste slike.

I na kraju, Google ističe da će sav oglasni sadržaj generiran umjetnom inteligencijom biti podložan vodenom žigu metapodataka SynthID koji pomaže u otkrivanju sadržaja koji je napravljen pomoću umjetne inteligencije.

Vezani sadržaji
Ključne riječi Google
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->