Nalazite se
Članak
Objavljeno: 09.06.2011. 13:27

VIDI WEB TOP 100 

VIDI, uz dobru WEB::STRATEGIJU ulaziš u TOP 100!

Nudi vam se prilika da uđete u stručni žiri kao predstavnik struke koja bira pobjednike.

VIDI, uz dobru WEB::STRATEGIJU ulaziš u TOP 100!

Što se dogodi kad se slože najveći računarni časopis VIDI i najveća regionalna konferencija za web developere Web::Strategija? Dogodi se prilika. Prilika da sudjelujete u formiranju kriterija za najbolji web prema aktualnim trendovima, ali i da uđete u stručni žiri kao predstavnik struke koja bira pobjednike.
VIDI WEB TOP 100 (VWT100) je već 13 godina najpoznatiji natječaj u kojem se biraju najbolja web rješenja. Svijest da je promicanje važnosti korištenja weba u hrvatskom gospodarstvu u društvu zaživjela je još 1998. godine, kad su organizatori shvatili da na promociji web industrije u Hrvatskoj potrebno više od jednog članka u časopisu kako bi hrvatske tvrtke i javnost uvidjele njen značaj.

IMG_1297

“Danas još uvijek, nažalost, moramo objašnjavati tvrtkama kako da artikuliraju svoju prisutnost na webu i natječaji su u tom smislu jako bitni. Kroz njih tvrtke konačno postaju svjesne ulaganja u taj vrlo bitan komunikacijski alat i alociranju sve veća sredstva za razvoj web servisa. S Web::Strategijom ove godine ćemo raditi na kreiranju pravila po kojemu će se žirirati ove godine s obzirom na nove trendove koje su pomalo izmijenile web u posljednjih nekoliko godina.”, - izjavio je povodom suradnje Tomislav Kotnik, direktor izdavačke kuće VIDI.
 
Kreirati pravila za najbolji web u brojnim kategorijama, ali i biti dio stručnog žirija koji će ovaj svojevrsni “hrvatski Oskar za web” dodijeliti u 11. mjesecu ove godine, mogu biti svi web developeri koji svoje znanje, stručnost i volju žele  iskoristiti u promociju kvalitetnog hrvatskog weba.

 MojPosao, Coolinarika, Adriatica.net ili PlivaZdravlje samo su neki od primjera kojima je naša nagrada bila značajan poticaj 

Tomislav Kotnik

“Tijekom više od jednog desetljeća VIDI WEB TOP 100 natječaji su prepoznali i nagradili brojne projekte koji su danas u Hrvatskoj lideri u svojim nišama, a koji su do prije natječaja VIDI WEB TOP 100 bili nepoznati ili slabo poznati: MojPosao, Coolinarika, Adriatica.net ili PlivaZdravlje samo su neki od primjera kojima je naša nagrada možda bila značajan poticaj i ohrabrenje ljudima koji su radili na tim projektima da kasnije budu poznati i uspješni web portali. ”, nastavlja Kotnik u svojoj izjavi.
   
Možete li se tijekom izbora postaviti u ulogu korisnika te uz stručno znanje upotrijebiti objektivnost i dobre namjere? Smatrate se sposobnima prepoznati sve odlike dobrog weba: korištenje novih tehnologija, interaktivnost, dizajn, originalnost, multimedijalnost i dvosmjernu komunikaciju?
Prepoznajete li se i Vi kao web developer koji može postati dio šire slike i dublje ući u web developersku zajednicu, ispunite kratki upitnik do 15. srpnja u 12 sati.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













   

*/-->