Nalazite se
Članak
Objavljeno: 06.06.2025. 15:17

eCommerce Hrvatska 

Predstavljen alat koji povećava sigurnost online kupnje

Safe Shop kupcima omogućuje da na jednostavan način provjere koji webshop je siguran. 

Predstavljen alat koji povećava sigurnost online kupnje

Udruga eCommerce Hrvatska, koja okuplja preko 600 domaćih web trgovaca, predstavila je Safe Shop alat koji omogućuje trgovcima prikupljanje i prikaz recenzija svojih kupaca. Safe Shop je nastao kao kao evolucija prethodnog Trusted Shop certifikata, a temelji se na 10 jasno definiranih kriterija eCommerce Kodeksa ponašanja usklađenih s očekivanjima online kupaca.

Safe Shop u jednom alatu objedinjava sustav za prikupljanje i prikaz recenzija kupaca te oznaku povjerenja kao potvrdu da je kupnja na web trgovinama s ovom oznakom provjerena i sigurna.

Ovaj inovativan digitalni alat u potpunosti je plod hrvatske pameti razvijen u suradnji s agencijom Hero Factory te predstavlja nastavak nastojanja koje udruga eCommerce Hrvatska provodi već 10 godina kako bi povećala povjerenje u online kupnju.

“Safe Shop je sustav za prikupljanje i prikaz recenzija koji smo razvili kako bi pomogli trgovcima da povećaju povjerenje i konverzije na svom webshopu. U suradnji s agencijom Hero Factory na čelu s direktorom Darijem Begonjom ovaj je softver razvijen primarno za članove udruge eCommerce Hrvatska, kako bi im omogućili prikaz oznake povjerenja i lokalnu podršku za sve prikupljene recenzije. Safe Shop je i naziv oznake povjerenja koju smo u Udruzi razvili kako bi pomogli web trgovcima u izgradnji povjerenja kod kupaca. Nastala je kao evolucija prethodnog Trusted Shop certifikata, a temelji se na 10 jasno definiranih kriterija eCommerce Kodeksa ponašanja usklađenih s očekivanjima online kupaca”, naglasio je Marcel Majsan, predsjednik udruge eCommerce Hrvatska.

Kako bi prepoznali i spriječili prijevare u okviru Safe Shopa razvijena je i praktična self-check lista za trgovce koja je dostupna na portalu safeshop.hr na kojem se objavljuju i vijesti o primjerima prijevara i savjetima kako takve pokušaje prijevare na vrijeme prepoznati i tako smanjiti potencijalne financijske i reputacijske štete.

“Kibernetička sigurnost u našem eCommerce sektoru uvelike je zanemarena, što može imati pogubne posljedice na naše web trgovce. Poboljšanju sigurnosnih procedura treba pokloniti puno više pažnje i upravo ovim alatom trgovci to mogu jednostavno i praktično implementirati u svoje poslovne procese, učiniti svoje poslovanje otpornijim i privući nove kupce”, poručio je Dario Begonja, direktor agencije Hero Factory, koja je na razvoju Safe Shopa radila punih godinu dana.
Više informacija na: safeshop.hr.

Vezani sadržaji
Ključne riječi eCommerce Hrvatska
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam