Nalazite se
Članak
Objavljeno: 28.02.2019. 09:11

MWC 2019 

Hrvatski Infoart u Barceloni predstavio svoje proizvode

Infoart je na MWC sajmu prezentirao rješenja mobilnog plaćanja, poslovnih aplikacija i integracije digitalnoih tehnologija.

Hrvatski Infoart u Barceloni predstavio svoje proizvode

Među 2.400 vodećih tehnoloških kompanija iz 205 zemalja svijeta na Mobile World Congressu u Barceloni svoja rješenja dobila je priliku izložiti i hrvatska tvrtka Infoart.

Hrvatski IT stručnjaci prezentirali su svoja napredna rješenja iz područja mobilnog plaćanja, poslovnih aplikacija i integracije digitalnih tehnologija u svakodnevni život. Glavna tema kongresa bila je "Intelligent connectivity" unutar koje izlagači stavljaju naglasak na 5G tehnologiju, umjetnu inteligenciju, blockchain, IoT, VR, nove digitalne poslovne modele te smart city platforme. Inovativna IT rješenja iz Hrvatske izvrsno su se uklopila u trendove i naglaske konferencije, ponajviše u dijelu vezanom za mobilnost, smart city te povezivanje različitih digitalnih usluga u jedinstveni sustav. 

Infoart_ MWC19 Barcelona_3

"Naše ideje i koncepti već su uspješno implementirani na domaćem i regionalnom tržištu, a u Barceloni su dobili dodatnu potvrdu važnosti na globalnom nivou. U razgovorima s partnerima i zainteresiranim IT ponuđačima naglasak je stavljen na integracije najnovijih rješenja iz područja sigurnosti, autorizacije korisnika i povezivanja s novim kanalima naplate poput chat platformi u postojeća rješenja te proširenja ponude postojećih usluga putem IGEUS integracijske platforme kao i PayDo mobilne aplikacije", objasnio je Mario Hegedüs, direktor Infoarta.

Infoart_ MWC19 Barcelona_1

"Osim ovih sustava, najveći interes posjetitelji su pokazali za naš najnoviji proizvod posia*one - jedinstvenu self-service kiosk platformu koja predstavlja novu generaciju rješenja za maloprodaju", dodao je Hegedüs. Platforma posia*one primjenjiva je u različitim industrijama – od telekoma, trgovina, fast - food restorana, benzinskih postaja, prodaje različitih vrsta karata i smart city usluga te ostalim maloprodajnim sustavima.Infoartov nastup na jednom od najvećih svjetskih sajmova nastavak je kontinuiranih aktivnosti s ciljem daljnje internacionalizacije, odnosno širenja domaćih IT rješenja i izvan granica zemlje. U 2019. ova hrvatska IT kompanija obilježava 30 godina uspješnog poslovanja u pružanju naprednih usluga brojnim privatnim i poslovnim korisnicima.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->