Unreal Engine 4.5
Novi Unreal engine donosi realnu kožu u vaše igre
Nova nadogradnja Epicovog game enginea omogućit će vam izradu još savršenijih i ljepših igara.
Prema našim informacijama iz pouzdanih izvora, mnogi domaći developeri razmišljaju o izradi igara na Unreal Engineu 4, no strpljivo čekaju značajke nove nadogradnje s oznakom 4.5, koja bi im trebala pružiti alat uz čiju pomoć će moći raditi najnaprednije stvari koje odlikuju današnji i budući gaming na raznim platformama.
Epic je ovih dana objavio zanimljiv tekst s popisom značajki koje dolaze u predstojećoj 4.5 nadogradnji, među kojima se nama odmah dopao sustav subpovršinskih efektata raspršenog svjetla, koji su posebno učinkoviti pri izradi realistične digitalne kože likova.
Mada vam se možda čini kako to nije neka velika stvar, jer ste već vidjeli filmove, animacije i slike koje imaju impresivnu razinu realnosti na digitalnim licima, morate znati da su igre ipak jedna druga stvar.
Umjesto hrapave kože koju možete vidjeti na licu lijevo (slika gore), učinak raspršenog svjetla može stvoriti mekane i uvjerljivije prikaze površine (sredina i desno), koje djeluju prilično "mesnato".
Taj efekt će se također koristiti i za realistično lišće, vosak svijeća, te druge materijale koji su rijetko kvalitetno nacrtani u vašim omiljenim akcijskim igrama.
Nove značajke će također omogućiti i pojavu mekanih i realističnih sjena otvorenih prostora u zoru i sumrak, a i mobilne igre će sada moći upravljati dinamičkim sjenama.
Više informacija o najnovijoj inačici Unreal Enginea 4.5 potražite na poveznici izvora ovog članka.
Izvopr: Unreal Engine
Učitavam komentare ...