Objavljeno: 11.07.2022. 16:53

JWST

VIDEO: Prve slike JWST teleskopa će otkriti Biden

Američki predsjednik će imati čast predstaviti prve slike Svemirskog teleskopa James Webb.

VIDEO: Prve slike JWST teleskopa će otkriti Biden

Američki predsjednici do sada su javno predstavljali uspješne svemirske projekte samo u rijetkim prilikama poput prvog slijetanja na Mjesec, no Joe Biden je odlučio predstaviti prve slike koje je snimio najskuplji optički instrument u svemiru, svemirski teleskop James Webb.

Predsjednik Biden će to učiniti putem live streaminga na NASA TV-u i NASA-inoj web stranici kroz neka 23 sata (u trenutku pisanja ovog teksta), a prijenos možete pratiti u ovom live videu.

NASA je u petak objavila popis ciljeva koji će biti prikazani, uključujući maglice Carina i Južni prsten, plinoviti egzoplanet WASP-96b i duboki pogled na klastere galaksija SMACS 0723. Samo je odabrana skupina znanstvenika i administratora NASA-e do sada pogledala slike.

"Ono što sam vidjela dirnulo me, kao znanstvenicu, kao inženjerku i kao ljudsko biće", rekla je zamjenica upravitelja NASA-e Pam Melroy, koja je podigla dodatni hype oko onoga što će nam biti prikazano sutra.

Čini se da će još danas biti otkrivena jedna slika, ali NASA nije rekla koja. Ostatak će biti prikazan u prijenosu uživo na NASA TV-u, YouTubeu, Facebooku, Twitteru, Twitchu i Daily Motionu.

Obzirom da NASA već duže vrijeme govori da će slike koje će snimiti JWST potpuno promijeniti spoznaje o svemiru i svijetu o kojem živimo, nestrpljivo odbrojavamo sate i minute.

Ključne riječi NASA JWST slike Joe Biden