Nalazite se
Članak
Objavljeno: 30.06.2011. 11:23

Google+ 

Google+ želi postati konkurencija Facebooku

Google doista postaje sveprisutan na našim računalima, tabletima, peglama i pametnim perilicama. Sada želi pojesti Facebook.

Google+ želi postati konkurencija Facebooku

Svijet društvenih mreža ili kako to često pametno nazivamo, socijalni networking, uskoro dobiva novog igrača. Mada je u posljednjih nekoliko godina već bilo neuspješnih pokušaja stvaranja društvenih mreža koje će konkurirati velikom Fejsu, sada je priča "mrvicu" drugačija. Iz jednostavnog razloga što se radi o ultrabogatom i ultramoćnom Googleu, čiji su resursi i budžeti gotovo neograničeni, pa je iz svega u stanju proizvesti mašine za tiskanje novca. U svim valutama.

g2

Već neko vrijeme Google testira svoju društvenu mrežu koja se jednostavno zove Google+. Idejno rješenje imena, bazira se na oznaci +, koju su izmislila djeca kad su prije dosta godina otkrila čari internet komunikacije na forumima i news grupama, stvorivši čitav mali svijet pojmova i znakića bez kojih danas ne možemo zamisliti niti jednog ozbiljnog surfera.

Ako ne znate što znači LOL, ROFL, :), :*, +1, imate veliki problem i morate krenuti u osnovnu školu internet surfanja.

g3

Google+ je odlučio sve bazirati oko te oznake +, pa ćete na njihovoj mreži umjesto "lajkanja", svoju podršku nekom sadržaju dati pritiskom na ikonu s klasičnom oznakom +1, koja je barem 10 godina starija od oznake Like koju je donio Facebook.

Možda mislite kako je to nevažan detalj, no nama se čini kako baš takve sitnice imaju veliku šansu pri nadmetanju s Facebookom, jer su među surferskom populacijom odavno udomaćene i omiljene.

Što se samih "radnih" karakteristika tiče, Google+ konekcije s prijateljima (i grupama u njima), smješta u krugove, što je također vrlo simpatično i poprilično pregledno, te u sadašnjoj fazi njihove marketinške kampanje predstavlja glavno „oružje“. Mogućnost stvaranja neograničenog broja interesnih grupa u krugovima, kojim svoje prijatelje dodjeljujete jednostavnim odvlačenjem ikona, doista djeluje totalno pojednostavljeno i razumljivo, pa je očito kako Google cilja na one korisnike koji su tek jučer popodne prešli s pegle na računalo.

 

circles

Za sada, osim ovih krugova, previše noviteta u odnosu na Facebook ne postoji, no sigurni smo kako će Google svoj plusić vrlo brzo napumpati aplikacijama, igrama, marketinškim kampanjama i svim onim stvarima koje najviše privlače i zadržavaju korisnike (i oglašivače) na društvenim mrežama.

Ako vas zanima kako se razvija projekt Google+, bacite oko na njegovu hrvatsku stranicu, a ako imate sreće, možda upadnete i među beta testere, nakon čega očekujemo kako ćete vi nama odati neku "insidersku" informaciju u svojim komentarima.

(I.S.)

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->