Nalazite se
  • Pop Tech
  • Električni čamac optimiziran za najmanju težinu
Članak
Objavljeno: 10.04.2023. 11:25

Kaebon 

Električni čamac optimiziran za najmanju težinu

Novi električni čamac toliko je lagan da ga se do vode vozi na krovu automobila.

Električni čamac optimiziran za najmanju težinu

Njemačka tvrtka Kaebon lansirala je novi električni čamac pod nazivom EB Eins, izrađen od ugljičnih vlakana, koji je dizajniran s idejom da bude čim je moguće lakši a da pri tome ne budu žrtvovane performanse u plovidbi.

Kaebon je rođen u Münchenu, a osnovao ga je 2021. Kai Krause s izričitim ciljem izgradnje najlakših motornih čamaca na svijetu i unapređenja čišćeg održivijeg oblika plovidbe.

Može se voziti na krovu većeg auta poput SUV-a kao kanu, eliminirajući potrebu za prikolicom.

k

Krause i njegovi inženjeri koristili su iskustva zrakoplovne i automobilske industrije visokih performansi pri odabiru napredne kompozitne konstrukcije, pa je EB Eins, izrađen od vakumirane kaljene pjenaste jezgre karbonskih vlakana, odabranih zbog svoje kombinacije male težine, čvrstoće i izdržljivosti.

Kako bi dodatno ojačao potencijal plovila za učinkovitu propulziju, Kaebon je isklesao trup u klinasti oblik s pramcem koji probija valove.

6331d101fa2f876c7b91d329_EB EINS kurvenfahrt außenansicht curve drive interior view

Lagana i učinkovita konstrukcija trupa znači da može koristiti električni pogon bez smanjenja performansi, a nudi dvije Torqeedo e-drive opcije. Cruise 6.0 premium pogon obećava propulzivnu snagu usporedivu s benzinskim motorom od 9,9 KS, dok Cruise 12.0 performance pogon to nadograđuje na ekvivalent od 25 KS.

Čamac dužine od 5,3 m dolazi s osnovnom masom od samo 89 kg, što Kaebon kvalificira kao dovoljno lagano za nošenje na krovu vozila.

Nakon što vaša plovidba završi, EB Eins možete vrlo brzo postaviti na krov auta i pohraniti u garažu ili dvorište, što znači da nećete trebati vez u marini.

6331d2046968537499b5cad7_EB EINS langsame Fahrt slow drive

Kaebon nije objavio procijenjenu najveću brzinu, ali kaže da će EB Eins imati dovoljno energije u bateriji za 45 minuta plova pri punoj brzini i do 10 sati pri sporoj vožnji. Standardni punjač napuni bateriju od 0 do 100 posto za 10 sati, dok brzi punjač čini isto za manje od dva sata.

Plovilo je već dostupno za naručivanje, a cijene počinju od 59.900 eura za model s motorom Torqeedo Cruise 6.0 i 74.900 eura za verziju Torqeedo Cruise 12.0

Vezani sadržaji
Ključne riječi Kaebon EB Eins
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->