Nalazite se
Članak
Objavljeno: 02.07.2025. 11:59

Weekend.18 

AI.Weekend na Weekend.18 događanju

Weekend.18 je predstavio čak 6 festivala na, kako kažu, Weekendu svih Weekenda u Rovinju.

AI.Weekend na Weekend.18 događanju

Šest festivala, devet dvorana, tri dana i pregršt zabave - tako je u zagrebačkom Petom kupeu predstavljen program ovogodišnjeg Weekend.18 događanja.

Ovogodišnje Weekend.18 izdanje donosi pregršt tema, razgovora i govornika koji nadahnjuju, pomiču granice i otvaraju nova pitanja. Na pozornice stižu neka od najzvučnijih svjetskih imena oni koji oblikuju današnji svijet i hrabro kroče tamo gdje drugi ne smiju.

AI.Weekend

Na pozornicu drugog izdanja AI.Weekenda stižu globalna imena koja oblikuju budućnost. Među njima je Sheel Mohnot, suosnivač Better Tomorrow Ventures iz Silicijske doline – investitor koji prepoznaje sljedeću veliku stvar u fintechu prije nego što postane trend.

Programski direktori Weekend.18

Pridružuje mu se i Łukasz Gabler, stručnjak koji stoji iza TikTok digitalne strategije za srednju i istočnu Europu, s više od 15 godina iskustva u diplomaciji, javnoj administraciji i održivom tehnološkom vodstvu.

Lukasz Gabler TikTok

Programski direktor AI.Weekenda, Nikola Pavešić, poručuje: „Zaboravite mitove o umjetnoj inteligenciji!

Ovdje smo da otkrijemo kako ju uistinu koriste vodeći ljudi iz industrije. AI.Weekend spaja tehnologiju i biznis, donosi priliku da čujete svjetski poznate lidere i uhvatite korak s inovacijama koje dolaze. Umjetna inteligencija nije budućnost. Ona je sadašnjost koju svi zajedno oblikujemo.“

Mariana van Zeller

Osim već predstavljenih - Lare Boro, CEO The Economist Groupe, koja će u Rovinju govoriti kako se jedan od najuglednijih svjetskih medija transformirao u doba globalne krize u lidera u industriji, Jamesa Taylora koji će nam približiti svijet poslovne kreativnost i inovacija vođenih AI-om, na Weekend.18 stiže i Mariana van Zeller, novinarka nagrađena Emmyjem te voditeljica i izvršna producentica hvaljene serije Trafficked with Mariana van Zeller na National Geographicu, povest će publiku na putovanje kroz najmračnije kutke svjetskih crnih tržišta — od krijumčarenja oružja do ilegalne trgovine — i otkriti zašto se isplati riskirati kako bi se ispričale priče koje mogu promijeniti svijet.

Mariana van Zeller

Marianino neustrašivo novinarstvo i neumoran rad njezina tima donijeli su seriji Trafficked 29 nominacija za Emmy i 4 osvojene nagrade na dodjeli News and Documentary Emmy Awards 2025. godine.

Federico Paderni, izvršni direktor za tržišta u razvoju u regiji EMEA, odgovoran za razvoj platforme X, donosi bogato iskustvo iz vodećih globalnih kompanija poput LinkedIna i Microsofta. Na Weekend.18 će govoriti o viziji i budućnosti platforme X te o tome kako se tvrtke koje se na njoj oglašavaju mogu maksimalno iskoristiti njezine mogućnosti za rast i povezivanje s publikom.

HR.Weekend, prvi samostalni festival unutar Weekenda, ove godine ulazi u svoje treće izdanje, potvrđujući rastuću važnost tema vezanih uz organizacijsku kulturu i leadership u regiji. Daniel Ackermann, CEO Degordiana i direktor HR Weekenda, istaknuo je: “Prve godine pristupili smo festivalu kao prostoru za eksperimentiranje i učenje, što nam je omogućilo da izgradimo kvalitetne temelje za daljnji razvoj.

Daniel Ackermann

Drugu godinu značajno smo proširili sadržaj dodavanjem druge dvorane, a ove godine radimo iskorak s čak dvije dodjele nagrada: za najbolje HR-ovce u suradnji s HR Centrom i za najbolja radna mjesta u suradnji s Luppom.”

Finance.Weekend u svoje drugo izdanje dovodi vodeće domaće i međunarodne stručnjake, a Matija Nakić, programska direktorica i CEO Farseera, istaknula je: „Prošle godine financije su bile jedna od programskih cjelina, a ove godine postaju poseban festival jer je publika to jasno tražila. Financijskoj publici je dosta dosadnih konferencija o brojkama, mi želimo otvoriti stvarne teme i pokazati kako financije mogu biti pristupačne, inovativne i važne za svakoga. Veseli me što Rovinj postaje mjesto gdje se o financijama razgovara drugačije.” Jedan od ključnih predavača je i Michael Boyd, ex Payments & Treasury u Appleu, koji će podijeliti iskustva kako je bilo graditi kompaniju vrijednu 2 bilijuna dolara.

Nova lica Weekenda: mjesto susreta pametnog kapitala i zelene energije

Ovogodišnje izdanje Weekend.18 donosi novu razinu relevantnosti i utjecaja kroz dva nova  programska formata koja odgovaraju na ključna pitanja današnjice i sutrašnjice.

Tako će Investment.Weekend  19. rujna u petak okupiti investitore, poduzetnike i inovatore u potrazi za sljedećim velikim pričama koje mijenjaju svijet. Mato Njavro, dekan Zagrebačke škole ekonomije i managementa te programski direktor Investment.Weekenda, poručuje: „Po prvi puta otvaramo prostor za sve koji vjeruju u snagu pametnih ulaganja.

Mato Njavro 1

Naša misija je povezati ljude s idejama, kapitalom i partnerima koji mogu pretvoriti vizije u stvarnost.“ Među govornicima su istaknuti lideri globalne i regionalne financijske scene, a posebno se izdvaja George Yeo, bivši ministar vanjskih poslova Republike Singapur i globalno priznati strateg na raskrižju geopolitike, biznisa i financija. Danas, kao član savjetodavnih odbora institucija poput Sveučilišta u Pekingu i Ekonomskog vijeća Vatikana, Yeo donosi jedinstven uvid u ulogu Azije u budućnosti globalnih tržišta.

Energy.WeekendPowered UP by E.ON koji će se održati također 19.rujna u hotelu Grand Park, nije još jedan zeleni PR event, to je prostor za otvorene razgovore, konkretne brojke i stvarne odgovore o energetskoj tranziciji i zelenoj budućnosti.

Vladimir Sabo, direktor E.ON Energy Infrastructure Solutions za Hrvatsku i Sloveniju, istaknuo je: „Energetska transformacija ne smije biti samo tema, već zajednički cilj kojem svi doprinosimo konkretnim rješenjima i otvorenim dijalogom. Zato smo pokrenuli Energy.Weekend powered up by E.ON, novu platformu na kojoj se stručnjaci, lideri i entuzijasti okupljaju kako bi zajedno gradili održivu energetsku budućnost. Vjerujemo da pravi pomak nastaje kada se znanje, iskustvo i vizija pretoče u djelovanje.“

Vladimir Sabo i Luka Gauta

„Weekend već 18 godina okuplja medijsku i marketinšku industriju, a unazad nekoliko godina i razne druge industrije i sve to na tržištu koje je izuzetno dinamično, s promjenama koje se događaju gotovo svakodnevno. Te promjene najviše pokreću digitalizacija i sve veća očekivanja korisnika, koji danas traže personalizirana, brza i relevantna rješenja.

Upravo su to vrijednosti i karakteristike koje i mi u Mastercardu prepoznajemo i živimo kao fintech brand osluškujući potrebe korisnika, razvijajući inovacije i gradeći tehnologije koje unapređuju svakodnevna iskustva. Naše partnerstvo s Weekendom je prilika da budemo dio promjena koje oblikuju budućnost tržišta. Weekend vidimo kao platformu na kojoj se ideje pretvaraju u konkretne pomake, a upravo to odgovara našem pristupu - stvarati partnerstva koja imaju utjecaj.“, za kraj je istaknula Ema Huskić, voditeljica marketinga Mastercarda u Hrvatskoj.

Sve novosti o programu i novim govornicima pratite na službenoj web stranici te putem Instagram, Facebook, LinkedIn i TikTok kanala. 

Vezani sadržaji
Ključne riječi Weekend.18
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam