Nalazite se
Članak
Objavljeno: 13.07.2011. 13:58

Šoping 

Virtualni šoping špeceraja

Veliki međunarodni lanac supermarketa Tesco uvodi uslugu Home Plus za virtualnu kupnju namirnica korištenjem pametnih telefona.

Virtualni šoping špeceraja

Međunarodni lanac supermarketa započeo je u Južnoj Koreji testiranje usluge Home Plus za virtualni šoping. Tijekom pokusnog razdoblja, Home Plus je u jednoj prometnoj postaji podzemne željeznice postavio velike panoe sa slikama raznih artikala, označivši svaki jedinstvenim QR kodom.

Prolaznicima koji prolaze pokraj tih plakata nudi se mogućnost da svaki proizvod slikaju pomoću aplikacije za pametni telefon, nakon čega će dobiti sve podatke o njemu, uključujući cijenu, kvalitetu i razne sastojke, a proizvod će se automatski ubaciti u njihovu virtualnu košaricu.

 stručnjaci navode kako smo tek sada postali spremni za virtualni šoping 

Nakon toga aplikacija im omogućuje da te proizvode odmah kupe, a sva će im roba biti dostavljena na kućnu adresu prije isteka radnog vremena.

Ovaj virtualni dućan vrlo je brzo došao do brojke od 10.000 kupaca, a Home Plus bilježi rast online prodaje od 130%, mada se radi tek o testnom razdoblju.

Uspjeh Home Plusa mogao bi u potpunosti promijeniti naše navike kupnje i napokon uspješno komercijalizirati tehnologiju koja postoji već dulje vrijeme, no do sada nije pokazivala neke veće prodajne rezultate.

Mnogi stručnjaci navode kako smo tek sada postali spremni za virtualni šoping i bez obzira na to kojim tempom će se razvijati tržište, radikalne promjene su nam već iza ugla.

„Budite sigurni da će vaš mobilni telefon postati grafičko korisničko sučelje za sve servise koji nude usluge šopinga“, navodi Abel Sanchez, znanstvenik MIT-ovog Intelligent Engineering Systems laboratorija, te prognozira kako će se razvoj virtualne kupnje odvijati poput weba, koji se od devedesetih godina prošlog stoljeća do danas transformirao u virtualni prostor u kojem se zabavljamo, školujemo, radimo i živimo, te se više gotovo ni ne prisjećamo vremena kada ga nije bilo.

VIDEO - Home Plus

Ovako to funkcionira kod Tescoa. Kako bi se osigurali da će panoi sa slikama proizvoda biti zamijećeni, postavili su ih uz prolaze kroz koje ulazite u vlakove podzemne.



Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam




   

*/-->