Nalazite se
Članak
Objavljeno: 03.02.2014. 16:35

DISTREE EMEA 2014 

12 tematskih konferencija i radionica

Ovogodišnje DISTREE EMEA 2014 događanje donosi zanimljiv program tematskih cjelina.

12 tematskih konferencija i radionica

Od 11. do 14. veljače ove godine, u Monacu će se održati DISTREE EMEA 2014 poslovno događanje, na kojem će ljudi iz ICT biznisa upoznati jedni druge, povesti preliminarne poslovne razgovore, te naučiti ponešto novo o tome kako bolje, učinkovitije i uspješnije poslovati u okviru svojih polja interesa i tržišta na kojima nastupaju.

Ovih je dana Distree izdao plan ovogodišnjih summita i radionica, koje su namijenjene upravo ovom zadnjem elementu, učenju na temelju iskustva uspješnih kolega, a njih su podijelili na 12 tematskih cjelina koje uključuju: 

• Emerging Markets Channel Session

Ovdje će se održati predavanja i radionice vezane uz nastup na tržištima zemalja u razvoju. 

• Retail-to-Business (R2B) Summit

Summit će biti fokusiran na evoluciju prodajnih kanala u retail sektoru. 

• WT & Connected Devices Channel Summit

Ovo događanje će biti posvećeno najnovijim trendovima IT-a, odnosno nosivim gadgetima, koji predstavljaju jedno potpuno novo tržište s puno mogućnosti i izazova. 

• Emerging Technologies: Hope or Hype?

Današnji proizvodi koji donose malu dobit, sutra bi mogli postati zvijezde. Na ovoj konferenciji ćete upoznati one koji najviše obećaju. 

• Meeting the Needs of Businesses at Retail

Ukratko, ovaj skup bi trebao spojiti biznise s potrebama retailera. 

• Designed in Monte Carlo

Monaco Chamber of Economic Development (CDE) će govoriti o svojim planovima u vezi potrage za stranim investitorima. 

• Launching & Implementing Gift Cards in Multichannel Retail

Kartice preko kojih kupci mogu dobivati poklon predstavljaju dobar način za porast prodaje i zadržavanje kupaca. 

• Cross Channel Strategy in Retail: Prerequisites & Best Practices

Koji su preduvjeti za retailera koji želi implementirati potpunu cross-channel strategiju? 

• Multichannel Strategy: How to Manage Innovation, Assortment & Pricing

Ovdje bi vas trebali naučiti kako strategija asortimana i optimiziranog postavljanja cijena pomaže u učinkovitoj strategiji kanala. 

• CONTEXT ChannelWatch Survey: Results & Conclusions

Tvrtka CONTEXT će vam predstaviti svoj istraživački projekt ChannelWatch koji donosi puno informacija o ponašanju preprodavača u EMEA regiji, te koja su njihova mišljenja i stavovi. 

• Insight into the M&A Activities of IT Industries in Europe

O takozvanim M&A aktivnostima, spajanjima i udruživanjima tvrtki će vas ponešto naučiti Pradip Somaia iz tvrtke Regent Partners LLP. 

• Retail to Business – A Missed Opportunity?

Na ovoj konferenciji ćete biti upućeni u vezi prilika koje donose mali i "mikrosegmenti" biznisa. 

Valja naglasiti da će ovogodišnji DISTREE EMEA u Monacu okupiti više od 140 brandova koji će iskoristiti događanje kao platformu za stvaranje ili upravljanje kanalima EMEA regije. 

PROMO ČLANAK

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->