Objavljeno: 20.11.2018. 13:40

SpaceX

VIDEO: Muskov BFR sada se zove Starship

Elon Musk dao novo ime svojoj raketi koja će prevoziti ljude u svemir i na Mars.

VIDEO: Muskov BFR sada se zove Starship

Zasad nam još uvijek nije poznato kada će SpaceX lansirati svoju prvu misiju na Mars i kada bi prvi astronaut mogao kročiti na tlo crvenog planeta, no Musk je znakovito odlučio preimenovati ime svoje buduće BFR rakete u Starship.

Musk objašnjava da Starship odnosi na gornji stupanj rakete dok će se raketni booster zvati Super Heavy. U dodatnom objašnjenju na svojem Twitter profilu Musk kaže da se radi o raketi koja će imati cilj prijevoza ljudi i robe u orbitu Zemlje a ne na Mars, no potom je dodao kako će izlazak u duboki svemir omogućiti njezina iduća inačica, kao što možete vidjeti u ovom videu.

Razlog promjene imena vjerojatno leži u tome što se kratica BFR vjerojatno odnosila na Big Fucking Rocket, što se vjerojatno nije dopalo američkoj svemirskoj industriji i SpaceX-ovim investitorima.

Što se tiče prijevoza astronauta na ISS, SpaceX planira poslati svoju Crew Dragon letjelicu na međunarodnu postaju u siječnju 2019. no u njoj neće biti posade. Zasad još nije objavljeno kada će Crew Dragon povesti u svemir prve ljude.

Ključne riječi SpaceX Elon Musk raketa BFR