Objavljeno: 09.02.2015. 15:09

NASA

VIDEO: Neviđeni prizori "zvijezde smrti" Ceresa

Letjelica Dawn sve više se približava patuljastom planetu Ceresu i šalje do sada najbolje slike misterioznog svemirskog tijela.

VIDEO: Neviđeni prizori "zvijezde smrti" Ceresa

NASA-in Dawn letjelica koja je poslana u svemir 2007. godine kako bi proučavala i snimala dva najmasivnija objekta u asteroidnom pojasu, protoplanet Vestu i patuljasti planet Ceres, poslala je novu seriju slika visoke razlučivosti Ceresa, u čiju orbitu treba stići 6. ožujka 2015.

Kao što možete vidjeti u videu dolje, znanstvenici su slike Ceresa u razlučivosti od 14 kilometara po pikselu spojili na rotirasjući 3D model "globusa", koji predstavlja veći dio ovog misterioznog svijeta, kojeg su zbog nedavno otkrivene čudne bijele točke proglasili "zvijezdom smrti".

Sa svojim promjerom od 950 kilometara, Ceres je najveći objekt u asteroidnom pojasu, te se nalazi između Marsa i Jupitera, a sudeći prema najnovijim slikama, znanstvenici NASA-inog JPL laboratorija očito nisu pogriješili što su za ovu svemirsku misiju izabrali upravo posjetu patuljastom planetu.

Nadamo se da bijela točka na Ceresu ne predstavlja energetsko oružje Dartha Vadera i ekipe kojim se može uništavati čitave planete, ali bismo voljeli čuti vaše mišljenje.

Ključne riječi NASA Dawn Ceres patuljasti planet