Objavljeno: 30.06.2019. 11:16

NASA

VIDEO: Dron će na Titanu tražiti znakove života

Dragonfly će na Titanu letjeti s lokacije na lokaciju i istraživati organske materijale.

VIDEO: Dron će na Titanu tražiti znakove života

NASA je predstavila misiju istraživanja Titana koja će biti lansirana 2026. godine, a 2034. bi trebala stići na Saturnov mjesec s obiljem organskih struktura.

Obzirom na Titanovu gustu atmosferu i nisku gravitaciju, NASA je na zagonetan Saturnov mjesec odlučila poslati Dragonfly lander koji je ujedno i dron koji će nakon slijetanja imati mogućnost leta na razne lokacije, na kojima će istraživati sastav organskih površinskih materijala i razvoj predbiološke kemije, kao što možete vidjeti u ovom videu.

Znanstvenici vjeruju da će na Titanu pronaći brojne važne "građevinske" blokove života, uz mogućnost da tamo pronađu i sam život u nekom obliku.

Titan je vrlo sličan vrlo ranoj Zemlji i mogao bi nam otkriti kako je na našem planetu nastao život, a Dragonfly će ujedno istraživati i njegova atmosferska i površinska svojstva, kao i podzemni ocean i tekuće rezervoare metana, a njegovi senzori će biti u stanju tražiti znakove postojećeg ili bivšeg života.

NASA vjeruje da će dron preletjeti više od 175 km, što je dvostruko veća udaljenost nego što su prešli svi roveri zajedno koji su istraživali Mars.

Ključne riječi NASA Titan Dragonfly dron