Nalazite se
Članak
Objavljeno: 19.03.2020. 11:06

Khronos Group 

Ray tracing dolazi u mnoge igre zbog novih alata

Vulkanove nove ekstenzije dovest će napredne svjetlosne efekte u sve više novih naslova.

Ray tracing dolazi u mnoge igre zbog novih alata

Ray tracing se u igrama nije previše raširio ponajviše zbog limitiranog broja frameworkova za njega. Osim Microsoft DirectX-a proizvođači su se uglavnom morali oslanjati na komercijalna (vlasnička) rješenja, no sada će se moći poslužiti nečim puno pristupačnijim.

Khronos grupa je izdala "privremene" ray tracing ekstenzije za Vulkan, open graphics standard koji učinkovito zamjenjuje OpenGL na više platformi. To bi vam trebalo omogućiti više odbljesaka, manje svjetlosnih artefakata i općenito više prirodnog osvjetljenja u naslovima koji podržavaju tehnologiju.

Hoće li programeri podržati ovaj pristup ili ne, ovisi o njihovoj oslanjanju na Vulkan i spremnosti za implementaciju ray tracinga. Trenutno hardverski ray tracing podržava samo nekoliko GPU-ova. Ekstenzije za Vulkan koriste "poznatu cjelokupnu arhitekturu" koja će ljudima omogućiti da se koriste pristupom na koji su navikli poput DirectX-a ili Nvidijinig OptiX-a.

Ovo bi ujedno moglo dovesti ray tracing izvan Windowsa, uključujući otvorene platforme poput Linuxa.

Više informacija o ray tracingu za Vulkan možete pronaći na ovoj poveznici: 

https://www.khronos.org/blog/ray-tracing-in-vulkan

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->