Društvena mreža
Pada zadovoljstvo korisnika Facebooka
Novo istraživanje ukazuje na najveći rast nezadovoljstva korisnika Facebooka u povijesti.

Prema rezultatima najnovijeg američkog istraživanja "American Customer Satisfaction Index E-Business Report" napravljenog u suradnji s analitičkom tvrtkom ForeSee, korisnici Facebooka najnezadovoljniji su od kada postoji ova društvena mreža.
Na skali zadovoljstva korisnika od 0-100, Facebook je zabilježio pad od 8 posto, postigavši rezultat od 61 boda, što je rekordno nisko za njega, ali i općenito u kategoriji socijalnih medija, gdje se svrstao uz 5 najlošije ocijenjenih kompanija (od 230 mjerenih) prema navedenom indeksu.
S druge strane, Google+ mreža, koja i dalje napreduje vrlo sporo, prema indeksu zadovoljstva korisnika ostvarila je bolji rezultat sa 78 bodova.
Kao glavni razlog nezadovoljstva korisnika najveće društvene mreže, navodi se prevelika količina oglasa i marketinških kampanja, te slaba nazočnost na mobilnim uređajima.
Pored toga, najviše prigovora korisnici daju prečestim i predrastičnim promjenama korisničkog sučelja, a dobar dio njihovog nezadovoljstva odnosi se na novu karakteristiku Timeline, koju većina korisnika još uvijek nije "probavila".
Facebookov pad je ujedno povezan s općim padom socijalnih medija, koji su u prosjeku pali za 1,4% na 69 bodova.
Googleov YouTube je pao za jedan posto, osvojivši 73 boda, Pinterest 69 bodova, Twitter 64, a LinkedIn 63.
S druge strane, osim povremenih fluktuacija na raznim tržištima, Facebook i dalje bilježi rast prometa i broja korisnika, što analitičari tumače činjenicom da ljudi bez obzira na sve što im se ne sviđa, imaju naviku odlaziti tamo gdje su drugi ljudi i to je Facebooku najjača snaga.
Rekli bismo da se granica između ljubavi i mržnje stalno pomiče na jednu ili drugu stranu, pa nas rezultati istraživanja ne čude previše, jer se ti osjećaji u nama neprestano izmjenjuju kada je riječ o Facebooku. Volimo li Fejs? Da. Mrzimo li ga? Da. Hoćemo li ga i dalje posjećivati? Naravno.
Učitavam komentare ...