Nalazite se
Članak
Objavljeno: 25.04.2013. 13:14

Strategy Analytics 

Microsoftov udio na tržištu tableta se učetverostručio

Zahvaljujući Windowsima 8, prodaja tableta na Microsotoovom operativnom sustavu znatno se povećala.

Microsoftov udio na tržištu tableta se učetverostručio
tableti Q1 2012 i 2013

Što god pričali o Windowsima 8 i nezadovoljstvu mnogih partnera Microsofta zbog loše prodaje uređaja na tom OS-u, nitko ne može pobiti brojke koje donose analitičari Strategy Analyticsa, koje ukazuju da je prodaja tabličnih računala na Windowsima u prvom kvartalu ove godine, s 1,5 posto iz istog razdoblja 2012. ove godine skočila na 7,7 posto.

Drugim riječima, Windowsi 8 su očito uvelike pomogli Aceru, Lenovu i Microsoftu (Surface) da svoje Windows tablete prodaju bolje nego što su se prodavali ikada prije, mada bi svi naravno voljeli da su uzeli veći dio kolača Appleu (48,2%) i Androidu (43,4%).

S druge strane, brojka od 3 milijuna prodanih Windows tableta ne znači da je Microsoftov OS počeo žariti i paliti na tom tržištu, jer se čitavo tržište povećalo s 25 na 41 milijun prodanih jedinica.

No bez obzira na to, sada Microsoft slobodno može reći da je i sam dao doprinos povećanju tržišta tableta, mada je još uvijek rano govoriti da Windows 8 tableti postižu neki veliki uspjeh. 

Izvor: Strategy Analytics

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->