Nalazite se
Članak
Objavljeno: 31.12.2012. 12:47

NPD 

Jesu li pametni televizori prepametni za korisnike

Istraživanja ukazuju da korisnici ignoriraju "pametne karakteristike" smart TV-a.

Jesu li pametni televizori prepametni za korisnike

U posljednjih nekoliko godina televizori su osim u razlučivostima i veličinama ekrana doživjeli i veliku transformaciju u obliku pametnih karakteristika koje im omogućuju surfanje, mailanje, tweetanje, postanje na društvenim mrežama i korištenje raznih zabavnih i multimedijskih aplikacija.

Na predstojećem CES sajmu u Las Vegasu se očekuje poplava pametnih televizora koji u sebi još više objedinjuju karakteristike TV-a i računala.

NPD istrazivanje koristenja aplikacija pametnih televizora

No istraživanje tvrtke NPD Group provedeno nad američkim korisnicima koji posjeduju smart TV-e, ukazuje da ljudi gotovo u pravilu ignoriraju napredne mogućnosti svojih pametnih televizora, te od svih servisa i aplikacija koje im nude koriste samo one koje omogućuju streamanje video sadržaja, filmova i TV serija.

"Drugim riječima, korisnici su u pravilu zainteresirani da svoj smart TV koriste kao obični TV", kaže John Buffone direktor odjela NPD Connected Intelligence.

Istraživanje je veliki udarac svim proizvođačima pametnih televizora koji ulažu milijune dolara u razvoj internetski povezivih televizora koji mogu pokretati aplikacije.

"Rezultati su dobra i loša vijest za proizvođače TV-a", kaže NPD. "Dobra stvar za njih je što TV ostaje fundamentalni ekran koji se koristi u kući, te istraživanje ukazuje na razvoj biznisa s pretplatama na plaćenu televiziju i servise za sadržaje na zahtjev. Loša stvar je što proizvođači nisu uspjeli TV pretvoriti u više od, je li, TV-a", navodi Buffone.

"Najveći problem je u tome što su korisnici zbunjeni novim ponuđenim kompleksnim korisničkim iskustvom. Stoga nije čudo da u pravilu vrlo brzo odustaju od istraživanja opcija koje im se nude pored gledanja video sadržaja".

Ovu vijest potkrepljuju i podaci o slabim rezultatima Google TV-a usprkos podršci jakih proizvođača poput Sonya. NPD smatra da će korisnici prihvatiti pametne televizore tek onda kada im korištenje naprednih funkcija bude jednostavno poput mijenjanja programa na daljinskom upravljaču.

Ovo istraživanje bi moglo pecnuti i Apple koji se sprema krenuti u biznis smart TV-a svojim prvim pametnim televizorom.

Izvor: NPD Group

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->