Nalazite se
Članak
Objavljeno: 10.12.2011. 16:07

Google i dalje najbolji 

Facebook udvostručio prihode od oglašavanja

Društvena mreža Facebook udvostručila je prihode od oglašavanja putem interneta. To su postigli samo u posljednjih godinu dana.

Facebook udvostručio prihode od oglašavanja

Iako se kralj internetskoga oglašivačkog prostora, Google, još uvijek ne mora pribojavati nadolazeće konkurencije, jer još uvijek drži nevjerojatni tržišni udio od 44 posto, Facebook pokazuje da bi u budućnosti mogao postati ozbiljan konkurent.

Facebook je podigao svoj udio s 1,4 posto na 3,1 posto, a ukoliko nastavi rasti tim tempom, uskoro će preteći Microsoft, a ni pozicija Yahooa neće biti sigurna.

 Glavne Facebookove prednosti su jedinstvena ponuda, mogućnost ciljanog oglašavanja i ogromna baza od oko 800 milijuna aktivnih korisnika. 

U tom je kontekstu zanimljivo i da je nedavno sklopljen oglašivački pakt Microsofta, Yahooa i AOL-a, no analitičari sumnjaju da će to polučiti ozbiljniji uspjeh.

Kao glavne Facebookove prednosti ističu se jedinstvena ponuda, mogućnost preciznoga ciljanog oglašavanja i ogromna baza od oko 800 milijuna aktivnih korisnika.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->