Ferrari
Ferrari najavio svoj prvi električni automobil
Ferrari Elettrica stiže sljedeće godine s velikom brzinom, odličnim zvukom i dizajnom Jonyja Ivea.

Ferrari se pridružuje drugim velikim proizvođačima automobila, razvojem svojeg prvog električnog vozila s radnim naslovom Elettrica, čija prednja osovina, u potpunosti dizajnirana od strane Ferrarija, isporučuje 210 kW snage s učinkovitošću od 93% pri maksimalnoj snazi i gustoćom snage od 3,23 kW/kg, dok se sustav Disconnect neprimjetno prebacuje na pogon na stražnje kotače, maksimizirajući učinkovitost.
Prema riječima Ferrarija, "pomičući granice tehnologije, sinkroni motori s permanentnim magnetima nude izniman okretni moment i gustoću snage zahvaljujući dizajnu preuzetom iz svijeta motosporta, s optimiziranim geometrijama i visokoučinkovitim materijalima, a četiri neovisna motora dijele istu naprednu arhitekturu, osiguravajući trenutni odziv i potpunu kontrolu nad svakim kotačem".
Rotor koristi Halbachovu "konfiguraciju niza", preuzetu iz Formule 1 i prvi put primijenjenu u sportskom automobilu, maksimizirajući gustoću okretnog momenta i smanjujući ukupnu težinu.
Nadalje, tu je i prva Ferrarijeva šasija sa 75% recikliranog aluminija za koju kažu da je dizajnirana s beskompromisnom učinkovitošću, održivošću i inženjerskom preciznošću.
U potpunosti sastavljen u Maranellu, sustav baterije/šasije od 800 V nudi gustoću energije od 195 Wh/kg, u kombinaciji s niskim težištem za optimalnu ravnotežu.
Nadalje, 85 posto modula baterije integrirano je u podnicu formiranu između dvije osovine, a preostalih 15% ispod stražnjeg sjedala.
Izmjenjiva baterija je dizajnirana tako da se po potrebi može rastaviti i popraviti, bez ugrožavanja strukturnih dijelova.
Ferrari dodaje kako s mogućnošću apsorpcije do pola megavata snage, baterija jamči performanse sportskog automobila bez toplinskih kompromisa, a napredna kemija ćelija i napredni sustav upravljanja toplinom osiguravaju dugi vijek trajanja, visoku gustoću energije i dosljedne performanse čak i pod duljim opterećenjem.
Čahure stražnje osovine optimizirane su za smanjenje buke i vibracija (NVH), bez ugrožavanja krutosti u zavojima tipične za Ferrarijevu šasiju, a motor nudi 620 kW maksimalne snage.
Automobil ima drugu generaciju Ferrarijevog aktivnog ovjesa, razvijenog kako bi spojio udobnost sportskog automobila s preciznošću vožnje.
I ono što je mnogima najvažnije, auto će imati 520 km autonomije s jednim punjenjem baterije, od nule do stotke će doći za 2,5 sekunde, dok će mu maksimalna brzina iznositi 310 km/h.
Zasad još jedino ne znamo kako će auto izgledati, kada ćemo ga moći vidjeti na cesti i koliko će koštati, ali se spominje da bi ga mogli pokazati u fazi prototipa sljedeće godine.
Učitavam komentare ...