Nalazite se
Članak
Objavljeno: 26.09.2017. 14:12

Weekend Media Festival 

Kako biti kreativan u doba vladavine mobilnih uređaja

Zaključak panela u Rovinju je da medijske agencije i klijenti trebaju snažnije krenuti u mobilno oglašavanje.

Kako biti kreativan u doba vladavine mobilnih uređaja

U Rovinju je u sklopu Weekend Media Festivala održan panel na temu „Kako biti kreativan u doba mobilea? Na panelu su sudjelovali Maja Blumenšajn, voditeljica digitalnog marketinga Nova TV, Diana Dumanić, direktorica RedView Media, Fran Mubrin, kreativni direktor iz 404 agencije, Sonja Stahor Gašpar, voditeljica eCommerce i Digital Marketing sekcije T-HT-a te Dražen Bračić, direktor medijske agencije Direct Media u ulozi moderatora.

Tema je aktualna jer se svijet oglašavanja sve više mijenja i seli na mobilne uređaje koji su postali dominantni ekrani svugdje u svijetu.

Unatoč tome što je konzumacija sadržaja putem mobitela u velikom porastu, kao što je i samo mobilno oglašavanje, oglašivači i agencije pri izradi strategija i kreativnih koncepata za oglašavanje uglavnom i dalje promišljaju svoje kampanje kroz TV i desktop računala.

Na panelu „Kako biti kreativan u doba mobilea“ u Rovinju zaključeno je kako nedostaje bolja komunikacija između kreativnih agencija, medija i oglašivača. Također, pokazalo se kako često klijent uopće nije upoznat s novim mogućnostima i novim formatima oglašavanja koji su globalno u porastu. U većini današnjih oglašivačkih agencija kreativni direktori su stasali razvijajući kreative za offline kanale. Njima je TV bio i ostao, primarni kanal za izražavanje kreativne poruke, odnosno polazišna točka. Na panelu je zaključeno da je potrebno investirati u edukaciju, kako kreativnih agencija, kojima nedostaje medijskog znanja, tako i medijskih agencija, kojima nedostaje kreativnog znanja. Navedeno ukazuje na to da možda dolazi vrijeme novih hibridnih online-kreativno-medijskih agencija.

Pričalo se i o tome kako osmisliti mobile-first strategiju, kako razviti kreativno rješenje unutar mobilnih formata koji drugačije funkcioniraju od TV i online kanala. Online kanali se konzumiraju na drugačiji način od ostalih offline kanala. Iz tog razloga bi npr. online video trebao komunicirati glavnu poruku na početku spota, dok TV spot poruku komunicira na kraju. Pitanje je i snimanja mobilnih video materijala,  koji su u mobilnom svijetu drugačiji samom činjenicom da se mobilni ekran u 98 posto slučajeva gleda vertikalno. Na panelu je postavljeno i dobro pitanje: zašto se ne rade vertikalni video materijali za mobilno oglašavanje?

„Mobilni ekran predstavlja danas najpotentniji kanal za oglašavanje, nakon TV-a. Vrhunski video oglas, može biti jednako kvalitetno percipiran, ako ne i bolje, ako je napravljen za Mobile Vertical video nego za TV. Nema osobnijeg ekrana od mobilnog ekrana, a vrijeme koje se troši na korištenje mobilnog uređaja govori u prilog tome kakav potencijal leži u mobilnom oglašavanju“, zaključeno je na panelu.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->