• Sci Tech
  • Znanstvenik Ruđera objavio znanstveni rad u Nature Biotechnology
Objavljeno: 16.11.2011. 12:29

dr. Enis Afgan

Znanstvenik Ruđera objavio znanstveni rad u Nature Biotechnology

U najnovijem izdanju Nature Biotechnology objavljen je rad računalnog znanstvenika IRB-a

Znanstvenik Ruđera objavio znanstveni rad u Nature Biotechnology

Znanstveni suradnik dr. Enis Afgan iz Centra za informatiku i računarstvo (CIR) Instituta Ruđer Bošković (IRB), koji se specijalizirao za računalstvo u oblaku, objavio je članak pod nazivom "Harnessing cloud computing with Galaxy Cloud" u časopisu Nature Biotechnology.

Rezultati rada omogućuju jednostavnu dostupnost okruženju za izvršavanja bioinformatičkih analiza na cloud infrastrukturi kroz Galaxy aplikaciju.

Galaxy web aplikacija omogućuje kreaciju i kompoziciju analiza za područje prirodnih nauka te osigurava dostupno, ponovljivo, i transparentno računalno istraživanje.

U kompoziciji s CloudMan projektom, razvijen je Galaxy Cloud koji omogućuje individualnim znanstvenicima da putem web browsera i bez apsolutno ikakve instalacije ili konfiguracije ostvare pristup kompletnoj infrastrukturi potrebnoj za izvršavanje željenih analiza, kao na primjer velikih BLAST pretraga ili de novo sastavljanja genoma.

Rad je nastao na Sveučilištu Emory u Atlanti, gdje je dr. Enis Afgan bio postdoktorant.

Dr. Afgan je nedavno započeo svoj rad na IRB-u u CIR-u gdje nastavlja razvoj CloudMan projekta, te suradnju s Galaxy timom.

Čestitamo dr. Afganu, a svim hrvatskim znanstvenicima želimo čim više objavljenih radova u najuglednijim svjetskim znanstvenim publikacijama, jer je to vodeće mjerilo po kojem se ocjenjuju znanstvene sredine u zemljama širom svijeta, uključujući i bolju poziciju na takozvanoj Šangajskoj listi svjetskih sveučilišta.