Objavljeno: 10.07.2021. 09:45

Raketiranje asteroida

Kina 2031. napada asteroid s 23 rakete

Kina je objavila ambiciozni plan odvraćanja opasnog asteroida za koji postoji šansa da pogodi Zemlju.

Kina 2031. napada asteroid s 23 rakete

Znanstvenici kineskog Nacionalnog znanstvenog svemirskog centra objavili su znanstveni rad u kojem predstavljaju koncept misije skretanja asteroida Bennu s putanje.

Ukoliko misiju odobri kineska vlada, Kina bi 2031. godine mogla lansirati 23 Long March 5 rakete ukupne težine od 900 tona koje bi krenule ka asteroidu Bennu i skrenule ga s kursa.

3

Asteroid Bennu, s kojeg NASA 2023. godine na Zemlju donosi uzorke tla iz misije OSIRIS-REX, veličine od 492 m, između 2.175. i 2.199. godine doći će na 7,5 milijuna km od Zemlje i tada će biti svrstan među "potencijalno opasne objekte" sa šansom od 1 naprema 2.700 da nas pogodi.

Mada mnoge svemirske agencije, uključujući NASA-u i ESA-u tek započinju s razradom planova odvraćanja potencijalno opasnih svemirskih tijela, Kina vjeruje da već ima rješenje i namjerava ga testirati za 10 godina.

1

Ideja kineskih znanstvenika nije gađanje asteroida nuklearnim oružjem, već s 23 modificirane Long March 5 rakete koje će prema njihovim izračunima stvoriti dovoljno kinetičke energije da ga skrenu s kursa.

Čitav znanstveni rad u kojem kineski znanstvenici opisuju ovaj ambiciozni projekt možete pronaći na ovoj poveznici