Microsoft Research
Zašto su ponude Internet prevaranata naivne
Istražitelji Microsofta matematički prikazali sustav ciljanog filtriranja scam e-mailova.

Vjerojatno je svatko od vas dobio obilje scam e-mailova, koji su vas informirali o tome da ste osvojili milijun dolara, koji možete podići ako u neku banku u Nigeriji položite 10.000 kuna, ili da bi vam investitor s Kajmanskog otočja želio dati milijardu eura koju ćete položiti na svoj račun, čuvati mu i uzimati si slobodno kamate, ako mu pošaljete sve podatke svojeg bankovnog računa i kreditne kartice.
Zasigurno se svatko od vas zapitao koji je smisao tako naivnih ponuda, za koje doista trebate imati ozbiljnih problema s psihičkim zdravljem i inteligencijom da biste mogli nasjesti, pa ste odmahivali glavom i tumačili kako se tu isključivo radi o širenju spama, a ne stvarnim pokušajima prijevara.
Znanstvenici Microsoft Researcha su svojim najnovijim istraživanjem uspjeli dokazati kako prevaranti znaju točno što rade, te im naivne ponude omogućuju savršeno filtriranje žrtava.
Naime, svojim formulama i algoritmima, koje možete pogledati u PDF-u na ovom linku, znanstvenici su otkrili uzorak po kojem funkcionira ovaj sustav prijevare, odnosno ukazali na ciljano selektiranje, koje u konačnici rezultira time da im se u povratu informacija (odgovorima na scam e-mailove), pojavljuju isključivo oni ljudi koji će 100% biti prevareni. Drugim riječima, kada bi njihove "senzacionalne ponude" bile pametnije i logičnije sročene, bili bi zatrpani mailovima onih koji bi tražili pojašnjenja i slali razne upite, dok im na ovaj način dolaze samo mailovi s kompletnim podacima koji im trebaju da ljudima počiste račun.
Možda vam ovo i dalje zvuči nevjerojatno, no znanstvenici Microsofta kažu kako je to čista statistika, jer u svijetu doista postoji mali postotak totalnih naivaca, ali u ukupnoj masi od nekoliko milijardi stanovnika planeta s pristupom Internetu, predstavlja ogromnu brojku ljudi od kojih prevaranti zarađuju ogromne novce.
Vjerujemo kako sad više nećete misliti da su oni koji vam šalju glupe ponude i sami glupi.
Učitavam komentare ...