Nalazite se
Članak
Objavljeno: 02.07.2012. 14:25

Face.com 

Zašto je vaše lice važno Facebooku

Kada je Facebook objavio kupnju tvrtku Face.com, mnogi su se zapitali zbog čega je to učinio.

Zašto je vaše lice važno Facebooku

Tvrtka Face.com razvijala je tehnologiju za prepoznavanje lica ljudi na fotografijama, te je započela s proizvodnjom aplikacija koje bi vam između ostaloga mogle omogućiti da računala i pametni telefoni na fotografijama prepoznaju osobe, njihov spol, pa čak i dob.

No prije desetak dana Face.com je objavio da ih kupuje Facebook, koji već posjeduje više vrsta tehnologija i servisa za prepoznavanje i tagiranje fotografija, a kako je za tu akviziciju navodno izdvojio čak 100 milijuna dolara, ljudi su se počeli pitati zbog čega im je prepoznavanje naših lica tako važno.

Jedan dio stručnjaka smatra kako je razlog tome nastojanje Facebooka da poboljša sustav tagiranja fotografija na mobilnim uređajima, jer im je to još uvijek dio tržišta za koje smatraju kako ga nisu dobro pokrili.

"Facebookovo tagiranje trenutno ne funkcionira na mobilnim uređajima kao na desktop računalima, stoga je moguće da će rješenja Face.coma ubrzati proces tagiranja kod korisnika mobilnih platformi", smatra stručnjak Mike Isaac.

No postoji dobar dio eksperata koji drže da će tehnologija koju razvijaju inženjeri Face.coma imati daleko veću ulogu u nastojanju Facebooka da nam se uvuče u sve pore života sustavima za oglašavanje koji će njihovim partnerima ponuditi mogućnost ciljanog marketinga, detaljnu analizu svih starosnih, rasnih, spolnih, nacionalnih, profesionalnih i drugih grupacija korisnika najpopularnije društvene mreže.

Jedan od sustava bi mogao omogućiti da u trenutku dok koristite neku aplikaciju za video chat, postavljanje slika na Facebook, ili sličnu, ona istovremeno "gleda" i analizira vas, a s obrađenim podacima se naravno može vrlo efikasno trgovati, mada to Facebook naravno neće htjeti nikada priznati.

Stoga nas stručnjaci upozoravaju kako bi tehnologija koju je Facebook preuzeo s tvrtkom Face.com, mogla dovesti do zanimljivih aplikacija za obradu slika, njihovo pozicioniranje, tagiranje i postavljanje efekata, no one bi mogle raditi i dvosmjerno.

No ako i odbacimo takve teorije zavjere, činjenica je da je Facebook postao najpopularnije mjesto na Internetu za razmjenjivanje fotografija, a službeni podaci kažu kako se svaki dan na ovu društvenu mrežu postavi oko 300 milijuna slika, pa je jasno da Facebooku puno znači ako te brojke može još "podebljati" boljom ponudom za mobilne uređaje.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam