Objavljeno: 29.01.2014. 14:30

Zavjera?

Tužio NASA-u zbog prikrivanja vanzemaljskog života

NASA će se naći na sudu zbog optužbe za prikrivanje alienskog života na Marsu.

Tužio NASA-u zbog prikrivanja vanzemaljskog života

Rhawn Joseph, samoprozvani znanstvenik i autor knjiga u kojima piše o alienima ili razotkriva velike zavjere poput avionskih napada 11. rujna, jako se naljutio kada je NASA nedavno objavila slike koje je snimio Opportunity rover na Marsu (gore). Obje slike tla je Opportunity snimio na istom području, jednu tijekom Marsovog dana Sol 3528, a drugu na datum Sol 3540. Na novijoj slici se pojavio misteriozni objekt za koji je NASA ustvrdila da je kamen, te je ponudila dva moguća objašnjenja njegovog pojavljivanja.

Prema jednoj teoriji, moguće je da je kamen dio svemirskog tijela, recimo meteorita koji je ušao u Marsovu atrmosferu i pao na tlo, dok je drugo objašnjenje da je "krivac" za njegovu pojavu sam Opportunity rover. Ova druga teorija je prema NASA-i vjerojatnija, pa kažu kako je moguće da je došlo do privremene blokade jednog roverovog kotača koji je potom možda proklizao i lansirao kamen točno ispred objektiva kamere.

Rhawna Josepha je ovo objašnjenje totalno iznerviralo, te je pokušao od NASA-e doći do detaljnijih podataka i slika visoke razlučivosti koje bi bolje prikazale objekt, no kako mu se ovi nisu javljali, odlučio je tužiti NASA-u i njezinog šefa Charlesa Boldena, zbog prikrivanja informacija. Prema njegovom zahtjevu, kalifornijski sud bi trebao natjerati NASA-u da "ispuni svoju javnu, znanstvenu i statutarnu dužnost, te da izbliza fotografira i detaljno ispita potencijalni biološki organizam".

Joseph tvrdi kako su njegova ispitivanja nakon povećanja slika ukazala na strukturu sastavljenu od spora, pa taj "kamen" nije stigao ni od kuda, već je čitavo vrijeme bio tamo, sve dok nije izrastao do veličine koja je omogućila da bude primijećen.

"Njihovo odbijanje da slikaju objekt iz različitih kutova, naprave mikroskopske fotografije, kao i da objave slike visoke razlučivosti je neobjašnjiv, bezobrazan i bizaran", piše Joseph u optužnom prijedlogu.

Baš nas zanima kako će sud reagirati u ovom neobičnom predmetu, no što god bilo, Joseph i njegovi istomišljenici će biti sigurni da je Marsov kamen živ.