Meta
Meta personalizira aplikacije umjetnom inteligencijom
Meta je najavila poboljšanje sustava preporuka u svim svojim aplikacijama pomoću umjetne inteligencije.

Više od milijardu ljudi koristi Meta AI svaki mjesec, a tvrtka Meta je sada objavila da nastavlja poboljšavati način na koji njezini AI proizvodi postaju relevantnima pojedine korisnike, razumiju njihove ciljeve i pomažu da učinkovitije obavljaju zadatke.
"Koristimo Meta AI i naše druge AI značajke kako bismo poboljšali vaše iskustvo na svim našim platformama. Uskoro ćemo koristiti vaše interakcije s AI-jem na Meti kako bismo personalizirali sadržaj i oglase koje vidite, uključujući stvari poput objava i videoreportaža. Počet ćemo obavještavati ljude o ovom ažuriranju sljedeći tjedan putem obavijesti i e-pošte, nekoliko tjedana prije nego što stupi na snagu 16. prosinca 2025", navodi Meta u svojem priopćenju.
Baš kao i kod drugih personaliziranih usluga, Meta prilagođava oglase i sadržaje koje vidite na temelju vaše aktivnosti, osiguravajući da se vaše iskustvo razvija kako se mijenjaju vaši interesi.
Bilo da se radi o glasovnom chatu ili razmjeni tekstualnih poruka s AI značajkama, ovo ažuriranje će Meti pomoći da poboljša preporuke koje pruža ljudima na svojim platformama kako bi vjerojatnije vidjeli sadržaj koji ih zapravo zanima, a manje sadržaja koji ih ne zanima. Na primjer, ako razgovarate s Meta AI-jem o planinarenju, AI može zaključiti da ste zainteresirani za planinarenje, baš kao što bi saznali da ste objavili video o planinarenju ili lajkali stranicu vezanu uz planinarenje. Kao rezultat toga, mogli biste početi vidjeti preporuke za planinarske grupe, objave prijatelja o stazama ili oglase za planinarske cipele.
Meta ističe da pomoću alata kao što su Postavke oglasa i drugih kontrola feeda možete prilagoditi sadržaj i oglase koje vidite u bilo kojem trenutku, što bi trebalo značiti da ćete imati kontrolu nad time što vam AI preporučuje, predlaže i prikazuje.
Učitavam komentare ...