Nalazite se
Članak
Objavljeno: 12.10.2011. 23:40

Uz sajam u Frankfurtu  

Tržište e-knjiga u Njemačkoj

U Njemačkoj su na top listi e-knjiga trileri, znanstvena fantastika i općenito fantazija.

Tržište e-knjiga u Njemačkoj

U prvoj polovini ove godine e-knjige čine 0,7% ukupne prodaje svih knjiga u Njemačkoj, što daje vrijednost od oko 13 milijuna eura. Ta prodaja predstavlja približno oko 60% ukupne prodaje ovih knjiga u prošloj godini.

Danas već u mnogim zemljama prodaja e-knjiga postaje, važna ali u Njemačkoj još uvijek nisu našle put do masovnog tržišta, no prodaja ipak raste.

U prvoj polovini 2011. godine petina ukupne prodaje knjiga u Njemačkoj odvija se putem online trgovina, ponajprije jer se klasične knjige sve više naručuju preko interneta. Takva je prodaja u prvoj polovini ove godine narasla na 187 milijuna eura, a obuhvaća preuzimanje muzike, audio knjiga, softvere, igre, video i e-knjige.

Prema prvoj polovini prošle godine vrijednosni porast iznosi 31%. Količinski rast je također oko 30%, a u tome su e-knjige zastupljene s oko 6% ukupnog tržišta downloada.

Između siječnja i lipnja ove godine Nijemci su potrošili oko 13 milijuna eura na e-knjige (bez školskih knjiga i sl.) i kupili su oko 1,4 milijuna naslova. To čini 60% prošlogodišnje prodaje, a božićne kupnje tek su pred nama. Broj kupaca iznosi oko 340 tisuća, a prosječan kupac e-knjige je muškarac između 30 i 49 godina.

Najprodavanije e-knjige odnosile su se na informiranje i zabavu (putovanja, savjeti i sl.), ali trend se mijenja od Božića 2010. godine i to ponajprije prema znanstvenoj fantastici koja danas čini 80% kupljenih e-knjiga. 

Potencijal e-knjiga raste i vjerojatno će se povećati s rastom ponude ovih knjiga u Njemačkoj. Istraživanje o e-čitačima pokazalo je da je u srpnju 2011. gotovo 800 tisuća Nijemaca posjedovalo e-čitač, dok je u siječnju ove godine samo 360 tisuća osoba posjedovalo e-čitače. Kako se e-knjige mogu čitati također i na tabletima, broj potencijalnih čitatelja e-knjiga porastao je za daljnjih 1,5 milijuna.

Istraživanje se zasniva na rezultatima GfK Media Scope, koje kontinuirano istražuje 25 tisuća  potrošača u Njemačkoj o tržištu medija (muzika, igre, kino, video, knjige). Rezultati se mogu projicirati na ukupnu populaciju u Njemačkoj (stariju od 10 godina). Od siječnja do lipnja 2011. godine intervjuirano je dodatnih 20 tisućaosoba (u ad hoc istraživanju) na temu e-čitača i tableta.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->