Objavljeno: 01.02.2024. 11:39

Voyager Space

VIDEO: Starlab postaja će biti lansirana Starshipom

Starlab Space je odabrao SpaceX-ov Starship za povijesno lansiranje prve komercijalne svemirske postaje u orbitu Zemlje.

VIDEO: Starlab postaja će biti lansirana Starshipom

Starlab Space, zajednička tvrtka nastala suradnjom Voyager Spacea i Airbusa, objavila je da je odabrala Muskov SpaceX za lansiranje komercijalne svemirske postaje Starlab u nisku Zemljinu orbitu, kao što možete pogledati u ovom videu.

Starship, SpaceX-ov potpuno višekratni transportni sustav dizajniran za prijevoz posade i tereta u Zemljinu orbitu, Mjesec, Mars i dalje, lansirat će Starlab u jednoj misiji prije razgradnje Međunarodne svemirske postaje.

"SpaceX-ova povijest uspjeha i pouzdanosti dovela je do toga da naš tim odabere Starship za orbitu oko Starlaba," rekao je Dylan Taylor, predsjednik i izvršni direktor Voyager Spacae. "SpaceX je neusporedivi lider za lansiranja s velikom kadencom i ponosni smo da će Starlab biti lansiran u orbitu u jednom letu Starshipom."

sl6

Kao svemirska postaja sa stalnom posadom, Starlab će opsluživati ​​globalnu bazu korisnika svemirskih agencija, istraživača i tvrtki, osiguravajući stalnu ljudsku prisutnost u LEO-u i nesmetan prijelaz istraživanja mikrogravitacije s Međunarodne svemirske postaje ISS na novu. Starlab će biti lansiran u jednom letu, biti će potpuno opremljen na Zemlji i spreman za trajno udomljavanje četiri člana posade.

sl2

"Tim SpaceX-a je uzbuđen što će Starshipom lansirati Starlab kako bi podržao stalnu prisutnost čovječanstva u niskoj Zemljinoj orbiti na našem putu da život učinimo multiplanetarnim", izjavio je viši potpredsjednik komercijalnog poslovanja u SpaceX-u Tom Ochinero.

sl9

Starlab Space nedavno je najavio sporazum o udruživanju s tvrtkom Northrop Grumman i planove za suradnju s Europskom svemirskom agencijom. Dodatni partneri Starlaba uključuju Hilton Hotels i Državno sveučilište Ohio.

Obzirom da je Hilton Hotels jedan od partnera Starlaba, jasno je da će nova svemirska postaja u nekom trenutku iznajmljivati "ležajeve" svemirskim turistima pa već možete skupljati lovu za vikend u orbiti.

scene6

Zasad još nije poznato kada će Starlab stići u svemir, jer SpaceX tek treba dovršiti svoj Starship, ali svi govore da će to biti prije nego što se ISS „rašarafi“ i pošalje u vruću smrt u Zemljinoj atmosferi.

Ono što je sigurno (barem zasad) je da na novoj svemirskoj postaji neće biti mjesta za Ruse.

Ključne riječi Starlab