Objavljeno: 08.05.2016. 11:23

Better World

MIT skuplja 5 milijardi dolara za bolji svijet

Poznato sveučilište pokrenulo kampanju kojom bi Zemlja trebala postati bolji planet a mi zdraviji i sretniji.

MIT skuplja 5 milijardi dolara za bolji svijet

Sveučilište MIT pokrenulo je kampanju za prikupljanje novca pod nazivom "Campaign for a Better World", kojom žele doći do 5 milijardi dolara i taj novac uložiti u znanstvene projekte koji će se suočiti s najvećim izazovima čovječanstva.

Prvi dio tog novca utrošiti će se na osnovna istraživanja, koja će uključiti studije o starenju mozga, proučavanje egzoplaneta, te interakciju proteina.

Drugi prioritet su studije istraživanje okoliša, uključujući potragu za održivom energijom i rješenja za nošenje s problemima klimatskih promjena.

Treći dio se odnosi na projekte koji se bave ljudskim zdravljem, te uključuju planove za manipuliranje genima korištenjem CRISPR-Cas9 enzima kao tehnike za "editiranje" ljudi, istraživanja o biološkim sklopovima, te razvoj papirnatih senzora za rano otkrivanje raka.

MIT će dio novca usmjeriti kao pomoć studentima koji žele postati poduzetnici, te za razvoj novih obrazovnih metoda koje će profesori koristiti za edukaciju novih generacija.

MIT je do sada već prikupio 2,6 milijarde dolara, te od darežljivih donatora traži još 2,4 milijarde, no kažu da im svatko može donirati bilo koji iznos ako želi sudjelovati u ovom ambicioznom projektu namijenjenom za dobrobit čitavog čovječanstva.

Izvor: MIT Better World