Objavljeno: 30.01.2015. 14:40

Google X Labs

VIDEO: Zašto Google radi umjetnu kožu

Manje je poznato da Google posjeduje zdravstveni odjel u kojem je zaposleno 100 liječnika i znanstvenika.

VIDEO: Zašto Google radi umjetnu kožu

Ako ste mislili da Google X Labs radi isključivo nove gadgete poput Google Glass naočala, prevarili ste se. Njihova Life Sciences divizija upošljava oko 100 liječnika i znanstvenika koji rade na raznim projektima vezanim uz medicinu.

Između ostaloga, Google radi na pametnoj narukvici koja može detektirati stanice raka. U videu dolje možete zaviriti u taj zdravstveni odjel ekipe iz Mountain Viewa i saznati da recimo rade na umjetnoj ljudskoj koži koja će se moći spojiti s pravom i time omogućiti da protetska pomagala budu čim prirodnija i učinkovitija, no taj je projekt također povezan i sa spomenutom pametnom narukvicom. Naime, narukvica će funkcionirati tako da ćete popiti specijalne tablete s nanočesticama koje će cirkulirati tijelom u potrazi za stanicama raka. Ako ih pronađu vezat će se za njih i doslovce ih osvijetliti, a nakon toga će združene stanice privući magnet ugrađen u narukvicu.

Obzirom da znanstvenici žele osigurati da osvijetljene stanice raka budu vidljive kroz ljudsku kožu, napravili su ruke presvučene umjetnom kožom kako bi to testirali. Na tim rukama se nalaze različiti tipovi kože s različitim svojstvima poput debljine, boje i etničkih značajki, kako bi Googleovi znanstvenici sustav mogli prilagoditi da bude učinkovit u detekciji stanica raka kod svih tipova ljudi.

Izvor: The Atlantic