Objavljeno: 29.06.2015. 12:08

ESA

Prve slike Sentinel 2 satelita

Samo četiri dana od kako je stigao u orbitu, europski Sentinel-2A satelit za promatranje vegetacije Zemlje, poslao prve slike u boji.

Prve slike Sentinel 2 satelita

Na slici: Francuska rivijera.

ESA je upravo objavila prve slike Zemlje koje je snimio europski Sentinel-2A satelit, koji je u orbitu Zemlje stigao prije 4 dana, kako bi u okviru Copernicus programa mogao snimati Zemlju, za potrebe agrikulture, istraživanja unutrašnih i vanjskih vodenih površina, praćenje stanja šuma, te za urbano planiranje.

Satelitov multiinstrumentalni sustav za snimanje i praćenje, kalibrirat će se kroz sljedeća tri mjeseca, no znanstvenici ESA-e već su sada zadovoljni prvim slikama tla u razlučivosti od 10 m po pikselu.

Sentinel 2 A Italija i Francuska

Sustav za snimanje koji nosi satelit, u stanju je snimati u 13 spektralnih valnih područja, od vidljivog spektra, blizu infracrvenog, pa do kratkovalnog infracrvenog područja, što će omogućiti monitoring Zemlje na najvišoj razini do sada.

Dolina Po u Italiji

Zapravo, Sentinel-2 je prvi optički sustav za promatranje Zemlje, koji uključuje tri valna područja takozvanog "crvenog ruba", kako bi mogao prikupljati dragocjene informacije o stanju vegetacije na našem matičnom planetu.

Izvor: ESA