Objavljeno: 13.04.2017. 10:22

Svemirski hackathon u Puli

Prijavite se na NASA Space Apps Challenge hackathon

Sudionicima Space Apps Pula 2017. hackathona na raspolaganju je i SENTINEL Hub platforma koja omogućuje jednostavan pristup satelitskim podacima.

Prijavite se na NASA Space Apps Challenge hackathon

Space Apps Pula je objavio da su registracije za sudionike Space Apps Pula 2017 hackathona službeno otvorene na ovoj poveznici. Nakon što se registrirate kao lokaciju odaberit Space Apps Pula, čime ćete doći u mogućnost sudjelovanja na međunarodnom hackathonu pod pokroviteljstvom NASA-e koji se održava punih 48 sati u gradovima širom svijeta s idejom da prijavljeni timovi dijele svoje ideje i nastoje riješiti stvarne probleme vezane uz Svemir i Zemlju.

U našoj zemlji ovogodišnji NASA space Apps Challenge se održava 29. i 30 travnja 2017. u Puli, točnije u Društvenom centru Rojc, ulica Ljudevita Gaja 3.

Organizator je također objavio da je Sinergise omogućio sudionicima Space Apps Pula korištenje njegove SENTINEL Hub platforme koja omogućava jednostavan pristup satelitskim podacima (Sentinel-2, Landsat i drugi) u svrhu detaljnih analiza i dodatne obrade podataka. Platforma se može koristiti u oblaku ili u sklopu drugih platformi. Prijaviti se može 10 timova, a svaki tim dobiva po jedan račun po timu. Tim koji se prijavi u poruci na Facebook stranici Space Apps Pula treba poslati popis članova i e-mail voditelja. Najveći prioritet imat će oni timovi koji ukratko opišu na koji način planiraju koristiti SENTINEL Hub platformu unutar svojih projek(a)ta.

Više o platformi: http://www.sentinel-hub.com/

Pula na SENTINEL Hub platformi: http://bit.ly/2os2GdF

Inače, ovogodišnja tema hackathona je Zemlja, a NASA kaže kako već godinama nastoji rasvijetliti mnoge Zemljine komponente koje uključuju oceane, tlo i živa bića, prikupljanjem visokokvalitetnih podataka koji pokrivaju sve dijelove planeta tijekom vremena kako bismo saznali više o svijetu u kojem živimo, te predvidjeli buduće procese.

Novosti vezane uz događanje možete pratiti na Facebook stranici NASA Space Apps Challenge 2017 Pula.