Nalazite se
Članak
Objavljeno: 23.08.2012. 14:18

In-Location 

Nokia osnovala alijansu za unutrašnje pozicioniranje

Na inicijativu Nokije, 22 tvrtke, uključujući Sony i Samsung, formirale In-Location alijansu.

Nokia osnovala alijansu za unutrašnje pozicioniranje

U posljednje vrijeme sve više se ističe potreba za pozicioniranjem u unutrašnjim prostorima, poput dućana, bolnica, trgovačkih centara, te drugih javnih i kulturnih prostora. Prema analitičarima Nokije, ljudi provode oko 90% svojeg vremena u zatvorenim prostorima, stoga je razvoj servisa koji će omogućiti "unutrašnje pozicioniranje", po njima značajniji od GPS navigacije.

Osim u svrhe marketinga i promocije, navigacija je u zatvorenim prostorima važna i za sigurnosne potrebe, poput pronalaženja nužnih izlaza u slučaju opasnosti, a In-Location alijansa će se, kako stoji u njihovom priopćenju, "baviti izradom rješenja koja nude visoku preciznost, malu potrošnju energije i mobilnost, tako što će kreirati ekosustav koji stimulira inovacije".

U prijevodu to znači da će sve tvrtke uključene u alijansu, podržavati razvoj tehnologija i servisa koji će se razvijati u skoroj budućnosti, a prvi mobilni uređaji s aplikacijama za unutrašnje pozicioniranje, na tržištu bi se trebali pojaviti tijekom 2013. godine, dok će se još tijekom ove godine pojaviti nekomercijalni i pilot projekti.

Ako vas zanima koje su sve tvrtke uključene u alijansu, evo vam detaljan popis: Broadcom, CSR, Dialog Semiconductor, Eptisa, Geomobile, Genasys, Indra, Insiteo, Nokia, Nomadic Solutions, Nordic Semiconductor, Nordic Technology Group, NowOn, Primax Electronics, Qualcomm, RapidBlue Solutions, Samsung Electronics, Seolane Innovation, Sony Mobile Communications, TamperSeal AB, Team Action Zone i Visioglobe.

Netko vam nedostaje? Recimo Apple? Možda će tvrtka iz Cupertina ovu alijansu doživjeti kao kartelsko udruživanje, pa nam slijedi nova sudska sapunica.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->