Nalazite se
Članak
Objavljeno: 13.06.2025. 11:37

Kliking 

Prvi hrvatski nogometni menadžer stiže krajem ljeta 2025.

Startup tvrtka Kliking iz Poduzetničkog inkubatora PISMO powered by A1, već više od godinu i pol razvija novu mobilnu igru nogometnog menadžera. 

Prvi hrvatski nogometni menadžer stiže krajem ljeta 2025.

Iza igre pod nazivom LCM Manager 2026. koja se radi za Android i iOS mobilne platforme, stoji trojac iz Novske, Boris Baić, glavni kreator te programeri Dino Velić i Tomislav Klepac, čiji dugogodišnji entuzijazam prema nogometu i menadžerskim igrama sada prerasta u konkretan, tehnološki ozbiljan proizvod. 

Nogometni menadžeri već su godinama jedan od najpopularnijih žanrova. U njima preuzimate ulogu trenera i vodite sve aspekte kluba, od taktike i treninga, do transfera, financija i odnosa u svlačionici. No upravo u tom žanru, kako kažu autori, godinama postoji praznina. 

PISMO_2

Boris, glavni kreator igre, i sam je bio prvak Hrvatske u dvjema takvim igrama, a programer Dino Velić još je kao student pisao diplomski rad na temu aplikacija za nogometne trenere. Iskustva i znanja pretočili su u razvoj igre koja spaja najbolje od PC i mobilnog svijeta – dubinu strategije i mogućnost igranja protiv stotina drugih korisnika. 

"Većina mobilnih menadžera je površna i napravljena da korisnik plaća kako bi pobjeđivao. Mi ne želimo takav model. Naša igra bit će 'fair play' – bez plaćanja za prednost, bez kupovanja pobjeda", ističu autori. 

Uz analizu postojećih naslova i višegodišnje igranje, autori su u razvoj uključili i stručnu literaturu, znanstvene radove o treninzima, ozljedama i fiziologiji sporta te savjete bivših profesionalnih nogometaša, trenera i liječnika. Cilj im je bio – izgraditi igru koja što vjernije prikazuje stvarni nogometni svijet. 

U igri će korisnik upravljati svim aspektima vođenja kluba: treninzima, utakmicama, financijama, stadionom, marketingom, prodajom dresova, zaposlenicima i globalnim skautiranjem mladih talenata. 

PISMO_2

Ono što igru dodatno izdvaja je razrađena psihologija igrača – svaki nogometaš ima osobnost, vlastitu motivaciju i ponašanje. Neki su predani profesionalci, neki problematični, neki opsjednuti zaradom, a neki se stalno sukobljavaju s ekipom. Sve to utječe na atmosferu u svlačionici i uspjeh kluba. 

Autori su otišli korak dalje i simulirali pritisak javnosti – komentare navijača na društvenim mrežama, rasprave na forumima i tekstove sportskih portala. Reakcije publike prate rezultate – dok pobjeđuješ, hvale te, kad gubiš, traže tvoju ostavku. Ponekad portali pišu i o "skandalima" koji se uopće nisu dogodili. 

Cilj igre je, kažu, stvoriti cjeloviti nogometni svemir. Ne samo na terenu, nego i izvan njega – s emocijama, pritiscima, neizvjesnostima i svim nijansama koje čine stvaran nogomet. Od samog početka, razvoj igre prate i korisnici putem aktivne Discord zajednice (https://discord.gg/SRQMa6fA), u kojoj se svakodnevno raspravlja o detaljima – od taktike do balansa budžeta. Upravo uz pomoć tih povratnih informacija, mnogi su dijelovi igre dodatno unaprijeđeni. 

Prvi hrvatski nogometni menadžer trebao bi biti dostupan krajem ljeta 2025.

Vezani sadržaji
Ključne riječi Kliking
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam