Objavljeno: 04.12.2015. 10:39

Valkyrie

VIDEO: NASA-in robot se rasplesao

Najnoviji NASA-in humanoidni robot astronaut dobro se uklapa u dance ritmove.

VIDEO: NASA-in robot se rasplesao

NASA-in humanoidni robot R5 (Valkyrie), napravljen je kako bi mogao sudjelovati u natjecanju DARPA Robotics Challenge, te je u osnovi zamišljen za akcije spašavanja, no NASA ga želi osposobiti za znatno složenije zadaće, odnosno istraživanje udaljenih planeta i drugih tijela u dubokom svemiru.

Ovih dana objavljen je video u kojem NASA demonstrira njegovu pokretljivost i stabilnost, a kao što možete vidjeti i sami, uz dodatak dance glazbe, Valkyrie djeluje kao da se rasplesao.

Obzirom da se u sadašnjoj fazi razvoja još uvijek nalazi daleko od potpuno autonomnog kretanja, teško je reći kada će biti osposobljen za misije u svemiru, te hoće li na Mars stupiti prvo njegova noga, ili čizma živog astronauta.

Kako se nama čini, bit će to tijesna utrka, jer je pred inženjerima NASA-inog Johnson centra još puno posla.

Tijekom iduće godine robot će sudjelovati u Space Robotics Challenge natjecanju koje se održava u okviru NASA-inog Centennial Challenge programa, pa ćemo vidjeti hoće li postati dovoljno sposoban barem da astronautima bude na raspolaganju kao šegrt koji će im kuhati kave, čistiti WC i dodavati alate.

Ključne riječi NASA Robot Dance Valkyrie R5