Objavljeno: 06.10.2015. 15:44

Apollo misije

NASA na Flickru objavila tisuće neobjavljenih slika

Možda će ove fotke malo obeshrabriti čudake koji misle da je slijetanje na Mjesec bilo lažno.

NASA na Flickru objavila tisuće neobjavljenih slika

Kipp Teague, čovjek koji je 1999. godine napravio veliki album fotografija iz Apollo misija osvajanja Mjeseca, sada je na Flickru objavio novih 8.400 slika visoke razlučivosti koje možete pogledati i preuzeti putem ove poveznice.

Sve slike su skenovi neprocesiranih NASA-inih fotografija snimljenih na površini Mjeseca pomoću Hasselblad 500 kamera koje su astronauti nosili na svojim prsima, slika koje su snimane sa Zemlje i iz orbite Mjeseca, te slika snimljenih iz letjelica tijekom putovanja od Zemlje do Mjeseca ili obrnuto.

Teague kaže da je NASA-in Johnson Space Centar 2004. godine započeo skenirati originalne Apollo Hasseelblad filmove, koje su on i njegov kolega Eric Jones potom "pržili" na DVD-ove u nekompresiranom TIFF formatu.

Nakon toga slike su za potrebe objavljivanja na webu procesirane i reducirane na 1000 dpi, a kada je Teague počeo dobivati upite za originalne fotografije, odlučio je reproducirati čitavu arhivu u needitiranom stanju u originalnoj razlučivosti i gustoći od 1800 dpi.

Ukoliko spadate u ljubitelje svemirskih istraživanja, vjerujemo da ćete uživati u dosad neobjavljenim fotografijama iz Apollo misija, koje i danas predstavljaju sam vrh ljudske nazočnosti u svemiru.

Dakako, ako spadate među čudake koji misle da je slijetanje na Mjesec bilo lažno, sada na slikama možete potražiti žice, čudne sjene, vjetar i druge dokaze da je sve skupa bila jedna obična velika svjetska zavjera na koju su potrošene stotine milijardi dolara samo da bi se Ameri mogli bahatiti.

Izvor: Flickr