video
Astronauti ekspedicije 28 uspješno sletjeli
Kazahstan

Astronauti ekspedicije 28 uspješno sletjeli

Nakon 164 dana provedenih na ISS-u, Andrej Borisenko, Alexander Samokutjaev i Ron Garan uspješno su se prizemljili u Kazahstanu.

Novi planeti na kojima je moguć život?
ESO

Novi planeti na kojima je moguć život?

Astronomi Europskog južnog opservatorija (ESO) otkrili su 50 novih planeta izvan našeg sunčevog sustava, među kojima bi neki mogli biti pogodni za život.

Satelit težak 6 tona pada na Zemlju
UARS

Satelit težak 6 tona pada na Zemlju

UARS satelit starosti od 20 godina kruži oko Zemlje van kontrole i past će uskoro na Zemlju. Šansa da vam neki njegov dio završi u dvorištu iznosi 1:3.200.

GRAIL poletio u svemir

GRAIL poletio u svemir

Nakon dvodnevne odgode, NASA je uspješno lansirala u svemir Delta 2 raketu koja nosi dvije sonde za istraživanje Mjeseca, GRAIL-A i GRAIL-B.

NASA traži astronaute

NASA traži astronaute

Sudeći prema izvješću Nacionalnog istraživačkog savjeta, NASA-i će trebati više od 60 astronauta, koliko ih je željela zadržati nakon umirovljenja svojih raketoplana.

Rusi traže vodu na Mjesecu
Luna-Glob

Rusi traže vodu na Mjesecu

2014. godine Rusija će nakon gotovo 4 desetljeća obnoviti programe intenzivnog istraživanja Mjeseca, ovoga puta u potrazi za vodom.

video
NASA-in interaktivni softver za istraživanje svemira
Eyes on the Solar System

NASA-in interaktivni softver za istraživanje svemira

Nakon izdavanja aplikacije za iPhone, NASA je u cilju popularizacije istraživanja svemira javnosti ponudila interaktivni internet alat Eyes on the Solar System.

Popularizacija znanosti smartphoneovima u svemiru
SpaceLab app

Popularizacija znanosti smartphoneovima u svemiru

Kompanija Odyssey Space Research, prenosi iskustvo astronauta na ISS-u široj populaciji pomoću mobilnih uređaja.

Zemljina orbita zatrpana svemirskim smećem
Studija

Zemljina orbita zatrpana svemirskim smećem

Znanstvenici organizacije National Research Council, nakon provedene studije upozoravaju NASA-u na dosizanje kritične točke u količini otpada u orbiti Zemlje.

ISS možda privremeno bez posade
Zbog ruske rakete

ISS možda privremeno bez posade

Ukoliko ruska svemirska letjelica Sojuz ne bude u mogućnosti letjeti do postaje, tada će Međunarodna svemirska postaja (ISS) možda privremeno biti bez posade.