Nalazite se
  • Pop Tech
  • Povećanje bijesa rezultira povećanjem težine igre
Članak
Objavljeno: 22.01.2014. 12:49

Immersion 

Povećanje bijesa rezultira povećanjem težine igre

Dizajner želi patentirati sustav koji gameplay video igara prilagođava pulsu igrača.

Povećanje bijesa rezultira povećanjem težine igre

Sam Matison je nedavno predao patentni zahtjev za sustav headseta pod nazivom Immersion, koji bi gamerima trebao pomoći u prevladavanju frustracija tijekom igre.

Za potrebe izrade prototipa ovog sustava Matison je hakirao Xbox konzolu, odnosno njezin kontroler, omogućivši da radi s optičkim senzorom pulsa koji se nalazi u sklopu slušalica kako bi bilježio srčane otkucaje igrača.

immersion hardver

Potom je sustav prilagodio za korištenje u pucačkoj igri koji je sam napravio na Unity engineu, dodavši joj sposobnost interpretiranja korisnikovog srčanog pulsa.

Podaci s headseta se bežično prenose u igru preko Bluetootha, koja prema povećanim srčanim otkucajima pojačava težinu, stvarajući izdržljivije i opasnije AI protivnike.

Mada nam ovo djeluje kao odličan način da nekome izazovete infarkt, Matison tvrdi da se zapravo događa suprotni efekt. Kada se igraču poveća broj srčanih otkucaja, podiže mu se razina stresa i frustracija, pa ga povećanje težine igre zapravo natjera na znatno veći angažman u samoj igri, čime razina stresa i bijesa počne opadati.

Immersion_graph_860

Matison kaže kako ga je za razvoj ovog sustava inspirirao njegov brat koji je tijekom online igranja Call Of Dutya dobivao takve napadaje bijesa da je razbijao periferni hardver.

Mada se u neke igre već duže vrijeme ugrađuje sustav koji nakon određenog broja neuspješnih pokušaja prolaženja nekog teškog dijela automatski smanjuje težinu, Matison vjeruje kako se time ništa ne postiže, jer je igrač svjestan da ga je igra prepoznala kao "luzera", pa je još više frustriran, te vjeruje da je njegov obrnuti pristup puno bolja metoda za oslobađanje od stresa.

Iskreno rečeno, nismo baš sigurni u to, no prije nego ovo proglasimo beskorisnim i kontraproduktivnim, bilo bi zanimljivo saznati što o tome misle psiholozi i psihijatri. 

Izvor: Sam Matison

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->