Nalazite se
Članak
Objavljeno: 15.11.2011. 13:01

Istraživanje 

15 posto Hrvata ima pametni telefon

Prema istraživanju GfK, u regiji srednje i istočne Europe jedan od tri online kupaca koristi pametni telefon.

15 posto Hrvata ima pametni telefon

GfK istraživanje "CEE  Telco  Industry  Report  2011"  pokazuje da u prosjeku oko 14% stanovnika regije srednje i istočne Europe ima pametni telefon. Najviše ih ima u Sloveniji, Turskoj i Litvi a najmanje u Rumunjskoj, Ukrajini i Slovačkoj. Pristup internetu s mobilnog uređaja raste s posjedovanjem pametnog telefona.

Posjedovanje pametnih telefona u 15 zemalja CEE regije izgleda ovako: Slovenija 28 %, Turska 24 %, Litva 19 %, Kazahstan 1 6%, Hrvatska i BiH 15 %, Češka 14 %, Srbija, Mađarska i Estonija 13 %, Rusija 12 %, Latvija 11%, Slovačka i Ukrajina 9%, Rumunjska 8%.                             

Muškarci neznatno dominiraju u posjedovanju pametnih telefona, tek oko 3% više od žena. U Litvi, Latviji i Rusiji taj je odnos posve izjednačen, a nešto veće muška prevaga postoji kod Slovenaca i Čeha.

Vlasnici pametnih telefona atraktivna su ciljna skupina, jer ih je više dostupno na internetu nego što je to slučaj kod vlasnika ostalih mobilnih uređaja. Oni više koriste razne web servise kao što su online kupovina i internet bankarstvo, te više koriste svoj smartphone za pristup društvenim mrežama (u CEE regiji 75% korisnika pametnih telefona  komunicira putem socijalnih mreža).

Online kupnja putem pametnih telefona u 15 zemalja CEE regije:

Češka 54 %, Slovačka, Slovenija 48 %, Estonija 41 %, Rumunjska 37 %, Litva 36 %,  Latvija 35 %, Mađarska 28 %, Hrvatska i  Rusija 20 %, Srbija 16 %, BiH 12 %, Turska 10 %, Ukrajina 9 %, Kazahstan 7 %.

gfk-2

O istraživanju: „GfK CEE Telco Industry Report 2011“ pruža informaciju o korištenju stacionarnih i mobilnih uređaja  u regiji srednje i istočne Europe. U svakoj je zemlji (B&H, Hrvatska, Češka, Estonija, Kazahstan, Latvija, Litva, Mađarska, Rumunjska, Rusija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Turska, Ukrajina) realizirano istraživanje na reprezentativnim uzorcima od  po 1.000 ispitanika. Ispitivanje je provedeno u razdoblju od svibnja do srpnja 2011. Godine.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->