Nalazite se
Članak
Objavljeno: 10.11.2015. 09:41

ICT Gold Award 2015 

TIS d.o.o. nagrađen za najbolju poslovnu društvenu mrežu

Korisnik nagrađenog TIS-ovog rješenja "Knowledge management with social business" je tvrtka APIS IT.

TIS d.o.o. nagrađen za najbolju poslovnu društvenu mrežu

Poslovni IT portal IT Biz Crunch koji djeluje unutar medijske grupe VIDI je u sklopu ICT Gold Award 2015 konferencije tvrtki TIS – Objektni informacijski sustavi d.o.o. dodijelio nagradu za najbolje implementirano rješenje u kategoriji Knowledge managementa. Korisnik njihovog rješenja je tvrtka APIS IT koja je nagrađeno TIS-ovo rješenje "Knowledge management with social business" implementirala kao interni alat koji djelatnici mogu koristiti u web pregledniku ili na mobilnim uređajima na Android i iOS platformama. Rješenje je implementirano unutar koncepta upravljanja znanjem kojega je osmislio, dizajnirao i vodio APIS IT, a djeluje kao poslovna društvena mreža te korisnicima pruža brz i jednostavan uvid u mnoge informacije koje nastaju u svakodnevnim radnim procesima. 

Dženan Lojo, CEO tvrtke TIS – Objektni informacijski sustavi d.o.o., je nakon dodjele nagrada rekao: „Event je bio iznad svih očekivanja, jako nam je drago da smo se uključili i hvala VIDI-ju i stručnom timu koji je ocijenio našu implementaciju i naše rješenje za nagradu. Naši klijenti i poslovni partneri koji su bili prisutni na ICT Gold 2015. predavanjima i panelima su nam također dali najviše ocjene za event i vesele se ponavljanju istoga sljedeće godine, te se nadaju da će opet dobiti priliku biti prisutni. Nama je ovo svakako bila prilika za pozivanje i druženje s našim klijentima i našim gostima.“

Što je Knowledge management?
 Knowledge management je organizacijski sustav koji postojeća znanja koristi kako bi kreirao učinkovita i utemeljena nova znanja te kako bi se naposljetku lakše ostvarili ciljevi tvrtke. Kako tvrtka raste veličinom, djelokrugom i kompleksnošću djelovanja, sve je više važno sistematsko prikupljanje najbitnije imovine – informacija, knowhow-a te posebnih vještina zaposlenika. Promjene koje se moraju provesti u tvrtkama i njihovom poslovanju kako bi se prihvatio model društvenog poslovanja su zasigurno kulturne i bihevioralne, ali također zahtijevaju značajne proceduralne promjene, najlakše provedive putem informacijskih tehnologija.

Izvor: IT Biz Crunch

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->